לחמניות אמריקה של מאפיית אנג׳ל
מאפיית אנג׳ל משיקה בימים אלה 'לחמניות המבורגר בסגנון אמריקה', לאחר שהשיקה לאחרונה גם 'לחם אנג'ל בסגנון אמריקה'.
טעמנו גם את הלחם וגם את הלחמניות ואנחנו יכולים להעיד שהם טעימים מאוד, רכים ואווריריים. הילדים אהבו אותם במיוחד בזכות הרכות והטעם המתקתק מעט.
ללחמניות החדשות אין מוצר מקביל על מדף הלחמים הישראלי. בנוסף להמבורגר הן מתאימות גם להכנת כריכים, הן נושאות את תו ה- vegan friendly ומתאימות גם לארוחות בשריות וגם לארוחות צמחוניות או טבעוניות.
מידע נוסף:
- נושא את תו Vegan friendly.
- 6 לחמניות בשקית- 510 גרם.
- הלחמניות יימכרו ברשתות השיווק והמרכולים המובחרים ברחבי הארץ.
- המחיר הסופי לצרכן נקבע ע"י הקמעונאי.
- כשר פרווה בהשגחת בד"צ עדה החרדית.
"מעדני יחיעם" משיקה פסטרמה חדשה: פסטרמה בתיבול שווארמה
פסטרמה בטעם חדש ומקורי מחזה הודו מובחר בתיבול של תערובת תבלינים בטעם של שווארמה, מכילה 18% חלבון ורק 3% שומן • מצטרפת לקטגוריית הנקניקים הפרוסים של "מעדני יחיעם" ותשווק באריזת 300 גרם
חברת "מעדני יחיעם", יצרנית מוצרי הנקניק, פסטרמות ונקניקיות מקיבוץ יחיעם, משיקה פסטרמה חדשה בסדרת מוצרי הנקניק הפרוסים: פסטרמה בתיבול שווארמה. הפסטרמה בטעם חדש והאהוב על הישראלים, מיוצרת מחזה הודו מובחר, בתיבול של תערובת תבלינים בטעם של שווארמה. המוצר עשיר בחלבון ודל שומן, מכיל 18% חלבון ועם 3% שומן בלבד. פסטרמה הודו בתיבול שווארמה תצטרף לקטגוריית המוצרים הפרוסים בקופסאות של "מעדני יחיעם" ותשווק באריזת 300 גרם.
סדרת הנקניקים הפרוסים של יחיעם כוללת נקניקים מובחרים המיוצרים מנתחי בשר הודו ובקר, בעלי טעם עשיר, ונחשבים לנקניקים המשובחים ביותר. בין מוצרי הסדרה, נקניקי פסטרמה של פעם, פסטרמה ברביקיו מ 100% רכיבים טבעיים, כתף בקר מעושן, סלמי איטלקי, פסטרמה מעודנת עם דבש ועוד. בנוסף, מייצרת יחיעם נקניקי בוטיק הכוללים את הפרשוטו, קונדביף, סלמי הרץ, סלמי צרפתי, סרוולט ועוד. לאחרונה השיקה יחיעם סדרת נקניקיות פרמיום חדשות – נקניקיות צ'וריסו ונקניקיות בסגנון צרפתי, הזוכות להצלחה. כל מוצרי החברה מיוצרי במפעל בקיבוץ יחיעם, המעסיק כ- 150 עובדים באזור הירוק והמקסים של הגליל המערבי.
כשרות: כשר בהשגחת הרבנות הראשית.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 23.90 – 26.90 ₪ לאריזת 300 גרם.
להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.
SNICKERS במהדורה מוגבלת של החטיף המוכר בעטיפות מיוחדות עם קריצה לעולם הכדורגל
רוכשי החטיף יוכלו להשתתף בחידון פספוסים בכדורגל ולזכות בפרסים באתר Snickers Football
SNICKERS, אחד מחטיפי השוקולד האהובים בעולם, משיק מהדורה מוגבלת של חטיפים כאשר במקום שם המותג יופיעו מונחים מעולם הספורט.
המותג ידוע בפרסומות הספורטיביות ההומוריסטיות שלו, בהשתתפות דמויות מוכרות מעולם הבידור כמו אלטון ג'ון ובטי ווייט, תחת הכותרת "אתה לא אתה כשאתה רעב!" לכן, לקראת חזרת ליגות הכדורגל שכה התגעגענו אליהם, בחרו בחברת MARS ישראל להשיק סדרה מיוחדת ומוגבלת של חטיפים עם עטיפות חדשות שיכללו מונחים כמו: בנבדל, סופג שער, מפספס, מוחלף.
השקה נושאת פרסים
לאחר קנייה ממגוון מוצרי SNICKERS, ניתן יהיה להיכנס לאתר http://snickersfootball.co.il/ ולענות על שאלות הקשורות לפספוסים בכדורגל. בסיום יש להעלות חשבונית של הקנייה וכך ניתן להשתתף בפעילות נושאת הפרסים בה יחולקו: מערכת קולנוע ביתית לזוכה בפרס הראשון; קונסולת משחקים + משחק פיפא לזוכה בפרס השני; משחק כדורגל שולחן לזוכה בפרס השלישי.
המהדורה החדשה תימכר במארזים של מאגדות חמישיות ומארז חטיף בודד.
תוקף המבצע: 30.6.2020 – 1.6.2020
מחיר מומלץ לצרכן: 3.9 ש"ח לבודד, 12.9 ש"ח לחמישיה
המותג Tusso משיק מוצרים חדשים, ביניהם סדרת חטיפי אפונה
המותג Tusso, משיק סדרת חטיפי אפונה בארבע טעמים שונים (זעתר, טבעי, פיקנטי, מלח פלפל). החטיפים עונים על הצורך בנשנוש טעים ומיוחד אךעם זאת גם בריא, שמכיל 65% אפונה.
החטיף ללא תוספת סוכר ומכיל רק 105 קלוריות לאריזה.
כל מוצרי Tusso הם ללא שומן טראנס, אינם מכילים צבעים מלאכותיים או חומרי שימור מלאכותיים ומכילים סיבים תזונתיים העשויים מקמח מלא.
מחיר מומלץ לצרכן: 3.9 שקלים
ניתן לרכוש את חטיפי האפונה ברשתות השיווק.