Close Menu
    Facebook X (Twitter) Instagram
    ...Good is
    • גטקעס
    • בפינצטה
    • תרבות
      • קונצרטים
      • תערוכות
      • הצגות
      • מחול
      • קולנוע
      • ספרים
    • פיצ׳יפקעס
    • מאנצ׳יס
    • ילדודס
    • מטיילים
    • בריאות
    Facebook X (Twitter) Instagram
    ...Good is
    Home»Uncategorized»חדשות הפארם לחודש אוקטובר
    Uncategorized

    חדשות הפארם לחודש אוקטובר

    adminBy adminאוקטובר 12, 2021אין תגובות4 Mins Read
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    חדשות הפארם: אריזות למילוי חוזר של מותגי השיער המובילים, קמפיין חדש לבייביסיטר ועוד.

    Refill the Good: אריזות למילוי חוזר של שמפו

    תחת הסלוגן Refill the Good פרוקטר אנד גמבל וסופר-פארם חוברות יחד להובלת מהפכה ירוקה בקטגורית טיפוח השיער ומשיקים בקבוקים מעוצבים למילוי חוזר ואריזות מילוי של מותגי השמפו האהובים ביותר. מהלך זה מפחית את השימוש בפלסטיק ב-60% לעומת הבקבוקים הרגילים.

    קיימים מגוון פתרונות לצמצום השימוש באריזות אולם הפתרון היעיל ביותר הוא הפחתת השימוש בפלסטיק כבר בתהליך הייצור. על פי קרן אלן מקארתור, עד שנת 2050, אוקיינוסים ברחבי העולם יכילו יותר פלסטיק מאשר דגים. על פי ההערכות, בישראל נוצרת מדי שנה כמיליון טון פסולת פלסטיק, למעלה מ-100 ק”ג לאדם. 

    פרוקטר אנד גמבל ( (P&Gיצרנית מותגי השיער המובילים בעולם ביניהם הד אנד שולדרס, פנטן והרבל אסנס הציבה יעד שאפתני לכל מוצרי קטגוריית השמפו שלה: להשתמש ב- 100% פלסטיק ממוחזר בכל מוצריה עד לשנת 2025. בנוסף, ישראל היא המדינה הרביעית בלבד באירופה שבה מושקת סדרת Refill the Good שתאפשר  למיליוני משקי בית  לצמצם את כמות אריזות הפלסטיק, ולעשות בהן שימוש קבוע. 

    המערכת למילוי מחדש של בקבוקי המותגים כוללת בקבוקים עשויים  מ-100% אלומיניום לשימוש חוזר ושקית מילוי שיוצרה תוך שימוש ב-60% פחות פלסטיק (בהשוואה לבקבוק הסטנדרטי של המותג). גם הפקקים של שקיות המילוי ניתנים למחזור.  זוהי שיטה שמביאה תועלת רבה: השימוש בשקיות המילוי מפחית את השימוש בפלסטיק בתהליך הייצור וכן מצמצת פסולת (יותר מאשר שימוש בפלסטיק ממוחזר). גם שקיות המילוי, וגם בקבוק האלומיניום, מושלכים לפח הכתום. הצפי הוא כי עוד השנה,  המותגים יצמצמו את השימוש בפלסטיק בתולי (פלסטיק שלא ממוחזר) לבקבוקי שמפו ומרכך שיער ב-50% , במקביל למאמץ קולקטיבי לצמצום מספר הבקבוקים המיוצרים מפלסטיק בתולי ב-300 מיליון מדי שנה.

    כל אחת מהחברות מביאה את היתרון היחסי שלה אל שיתוף הפעולה: פרוקטר אנד גמבל היא היצרנית  המובילה בעולם בקטגורית טיפוח השיער ובעלת מחויבות מוצהרת לשינוי בתחום זה, וסופר-פארם כחברה קמעונאית בעלת בידול מובהק בחווית הלקוח/ מניפה את הדגל הקמעונאי בישראל בתחום זה, ומביאה דרך הבולטות שלה בשוק הישראלי את המהפכה לשימוש המוני, במוצרי שמפו אהובים בישראל.

    "משבר האקלים נותן אותותיו והשאלה היא כבר לא אם או מה נעשה, אלא כמה מהר נפעל בכל הקשור להגנה על איכות הסביבה" אמר אופיר גוטמן מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל ישראל, "גאים לקחת חלק במגמה של שימוש הפלסטיק בבתים וזו הסיבה שאנחנו נרגשים להשיק את מערכת refill the good  החדשנית.   מעתה נוכל להנות ממותגי השמפו האהובים עלינו בבקבוקי אלומיניום מעוצבים ויפיפיים עם אריזות מילוי ולהשתמש, ב-60% פחות פלסטיק. וזאת רק ההתחלה. אנחנו מחויבים להמשיך להביא מוצרים שיעזרו לכל בית בישראל לעשות צעדים קטנים אבל משמעותיים למען כדור-הארץ. כמו לכבס בטמפרטורה נמוכה ולחסוך בחשמל עם הקפסולות של אריאל או לחסוך 40 ליטר מים של שטיפה בכיור ולהכניס את הכלים המלוכלכים ישר למדיח עם פיירי".

    מחירי הבקבוקים החדשים למילוי חוזר – לפי המחירים בחנות ב-22 בספטמבר:

     בקבוקי אלומיניום במבצע 34.90 ₪

    מיכלי מילוי שולדרס 17.90 ₪ , פנטן 14.30 ₪  והרבל 23.70 ₪  במבצעים.

    להשיג ברשת סופר-פארם

    בייביסיטר בקמפיין חדש

    בייביסיטר, המשווק על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, יוצא בימים אלו בקמפיין שיווקי רחב היקף לקידום תועלותיו של החיתול – סופג יותר מהאגיס ופמפרס** ומעניק עד 12 שעות ספיגה ללילה יבש.

    המהלך ילווה בקמפיין רחב היקף בטלוויזיה, בדיגיטל ובנקודות המכירה באמצעות משרד הפרסום GREAT בהיקף של כ- 2 מיליון שקלים.

    חיתולי בייביסיטר נותנים מענה לצרכי ההורים בארץ עם חיתול איכותי, נוח וגמיש שבנוסף ליכולת ספיגה מירבית, גם נבדק דרמטולוגית בפיקוח רופא עור ונמצא מתאים לעורו הרגיש של התינוק. כחלק מהקמפיין תוצע לצרכנים ערכת התנסות במתנה באתר בייביסיטר. כמו כן באתר בייביסיטר תוצע הטבה ייחודית לצרכנים אשר במסגרתה, בכל רכישה של 6/8 חבילות חיתולים באתר המותג במחיר של 159/210 שקלים, מקבלים במתנה סדנא דיגיטלית בנושא הקניית הרגלי שינה נכונים לפעוטות בהשתתפות יועצות השינה חן ברזילאי וענת קרפל – הקול הפנימי להורות.

    מוצרי בייביסיטר ניתן להשיג באתר האונליין של המותג, באתר האונליין של סופר-פארם, וכן ברשתות המזון, ברשת Be ובחנויות נבחרות.

    • עפ"י נתוני סטורנקסט בין השנים 2017-2020
      ** עפ"י בדיקות מעבדת SGS מינואר 2020. נבדק בעזרת תמיסת מלח על חיתולי בייביסיטר
      למול חיתולי האגיס פרידום דריי ופמפרס בייבי דריי (כולם מידה 4)
      *** מחקר מעמד המותג, חברת Ipsos, דצמבר 2020

    קבלי קודי קופון סודיים לחנויות אונליין:

    דלתא: הקוד goodmother מקנה 10% הנחה, בנוסף למבצעים. *באתר בלבד. לא חל על קטגוריית הסייל.


    קוד הקופון  – goodmother מקנה את ההנחות הבאות:
    10% הנחה נוספת באתר שוקיט (בהזמנה מעל 200 ש״ח)

    15% הנחה נוספת באתר של גילטי (ללא בשמים ובדיקות קורונה)
    5% הנחה נוספת באתר של promise
    10% הנחה על כל האתר של אמיקה (ללא קיטים)

    קודי קופון סודיים למותגים נוספים מחכים לך בטלגרם שלנו – לחצי כאן להצטרפות.

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    admin

    Related Posts

    אבוט משיקה תרכובות מזון לתינוקות

    יולי 29, 2024

     האלטרנטיבה הטבעונית לגבינות טעימות משיקה שני מוצרים חדשים: פרוסות מוצרלה וקרמית עם שום ועשבי תיבול

    יולי 29, 2024

    טעם חדש בסדרת הסירופים לשתייה של אחוה 

    יולי 29, 2024

    Comments are closed.

    קופון בלעדי לאתר של דלתא
    קופון בלעדי לאתר weshoes
    קופון לאתר גילטי
    קופון בלעדי לאתר קרטרס
    הרשמה לניוזלטר

    Facebook X (Twitter) Instagram Pinterest
    • גטקעס
    • בפינצטה
    • תרבות
      • קונצרטים
      • תערוכות
      • הצגות
      • מחול
      • קולנוע
      • ספרים
    • פיצ׳יפקעס
    • מאנצ׳יס
    • ילדודס
    • מטיילים
    • בריאות
    © 2025 ThemeSphere. Designed by ThemeSphere.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.