סופר פארם: טכנולוגיית המציאות הרבודה מגיעה לסניפים
כבר לא מדע בדיוני: במקום לשוטט בין המדפים בחיפוש אחר סוג השמפו שלכם, מעתה תוכלו לאתר אותו דרך הסמארטפון באמצעות טכנולוגיית AR (מציאות רבודה). הטכנולוגיה תאפשר ללקוחות סופר-פארם לעמוד מול המדף, ולחפש באמצעות מצלמת הסמארטפון את המוצר המבוקש תוך שימוש באפשרויות סינון כמו מוצרים ללא גלוטן או מוצרים לשיער מתולתל
העתיד כבר כאן: טכנולוגיית המציאות הרבודה (AR) נוחתת בסופר-פארם, ותאפשר חוויית קנייה חדשנית וראשונה מסוגה בישראל. באמצעות סריקה של המדף דרך מצלמת הסמארטפון, לקוחות יוכלו לאתר את המוצרים שהם מבקשים לרכוש בצורה מהירה יותר, וגם לקבל עליהם מידע משלים שאינו מופיע על גבי המוצר.
באמצעות טכנולוגיית ה-AR, הלקוחות יראו דרך מצלמת הסמארטפון את המדף שלפניהם, יחד עם שכבה נוספת שתספק להם מידע רלוונטי על המוצרים. כך למשל, לקוחות יוכלו להגדיר שהם מחפשים מזון לתינוקות שאינו מכיל גלוטן, והמוצרים שאינם מכילים גלוטן יסומנו על המסך בסימון ירוק. באותה מידה ניתן יהיה לחפש במדף מוצרים המיועדים לעור רגיש, או לשיער מתולתל, והסימון שלהם יוצג על המסך.
בנוסף ל"חיפוש המהיר", הפלטפורמה תאפשר גם קבלת מענה לשאלות נפוצות בעת הסריקה של המוצר. כך, ניתן יהיה לצרוך תוכן שיספק תשובות לשאלות כמו לאיזה גילאים הוא מתאים, האם הוא מתאים לנשים בהריון, והמלצות להתאמה אישית.
כך למעשה, כל מותג יוכל לייצר את התוכן שמלווה את המוצרים שלו, ולהעניק ערך מוסף חדש ללקוחותיו. בפלטפורמה ייקחו חלק מותגים מובילים הנמכרים בסופר-פארם, שבסמוך למדפיהם יוצבו עמדות סריקת קוד QR אשר יכניסו את הלקוח לפלטפורמת המציאות הרבודה באמצעות מצלמת הסמארטפון בלבד – ללא צורך בהורדה של אפליקציה או בהזדהות, הישר לתוך חוויה אינטראקטיבית. בין המותגים שהתוכן שלהם כבר זמין בפלטפורמה: מטרנה, וולדה, ORAL B, האגיס, טרזמה, סימפל, דורקס, נורפן, אלטמן, דאב ואחרים.
מדובר בפיתוח של חברת הסטארט-אפ הישראלית weR, שכבר חתומה על פיתוח AR לחברת נטפליקס בסניפי ענקית הקמעונאות וולמארט, שמטרתו לספק לילדים הצצה לדמויות מסדרת הילדים Waffles + Mochi ויכולת לייצר איתן אינטראקציה באמצעות טכנולוגיה של מציאות רבודה.
מיכאל מיטרני, סמנכ"ל איקומרס ושיווק סופר-פארם אונליין: "בשורת טכנולוגיית ה-AR מגיעה למדף הקניות שלנו, ותשנה את חוויית הקנייה כפי שהכרנו אותה עד היום. מעתה נוכל להציע ללקוחות שלנו תוכן חדש ומשלים שאינו מופיע על גבי המוצר עצמו, בזמן שהם מתלבטים האם להתנסות במוצר ואיפה ניתן למצוא אותו".
עמית ותומר צ'צ'ק מייסדי חברת weR: "הפלטפורמה שפיתחנו מאפשרת להגדיל את המעורבות של הלקוחות בעת העמידה מול המדף בחנות, ולשדרג את חוויית הרכישה באמצעות תוכן חדש שילווה את תהליך הבחירה. אחרי שיתוף פעולה ראשון עם וולמארט בעולמות של תוכן, סופר-פארם היא הקמעונאי הראשון בישראל שאנחנו מטמיעים אצלו את הטכנולוגיה".
קבלי קודי קופון סודיים לחנויות אונליין:
קודי קופון סודיים למותגים נוספים מחכים לך בערוץ הטלגרם ובקבוצת הוואטס אפ שלנו. כרטיסים במתנה לאטרקציות אנחנו מחלקים בסטורי, באינסטגרם של האתר.
דלתא – הקוד goodmother מקנה 10% הנחה בנוסף למבצעים על כל האתר של דלתא (ללא פריטים המסומנים בסייל).
קוד הקופון – goodmother מקנה את ההנחות הבאות:
15% הנחה נוספת באתר של רנואר. לחצו כאן לכל המבצעים של רנואר.
10% הנחה נוספת באתר שוקיט (בהזמנה מעל 200 ש״ח)
10% הנחה נוספת באתר של KUMI
10% הנחה באתר של twenty four seven
15% הנחה נוספת באתר של גילטי (ללא בשמים ובדיקות קורונה)
5% הנחה נוספת באתר של promise
(*ההטבות יכולות להשתנות/להתבטל בכל רגע, לא חלות על כל המבצעים/המוצרים, על פי שיקול הדעת של החברה. מה שמופיע בסל הקניות הוא הקובע.)