בשורה לנמנעים מגלוטן – חברת "גרין לייט" פיתחה והשיקה לאפה שאינה מכילה כלל גלוטן ומתאימה לחולי צליאק או לנמנעים ממזון המכיל גלוטן.
"החברה השקיעה למעלה משנה בפיתוח המוצר, כאשר האתגר הגדול היה לפתח מוצר שיהיה גמיש ונוח למילוי – ממש כמו לאפה רגילה וכל זאת, בלי לוותר על הטעם", ציין עופר אליאב, מנהל השיווק והמכירות ב"גרין לייט".
"הידע והניסיון הרב שצברנו במשך למעלה מ-30 שנה בפיתוח מוצרים כשרים לפסח וללא גלוטן, מאפשרים לנו להמשיך ולפתח מוצרים נוספים ומיוחדים – התואמים למוצרי המאפה הרגילים, בסטנדרטים הגבוהים ביותר", הוסיף.
הלאפה נטולת גלוטן, לקטוז, קזאין, שומן טרנס וחומרים משמרים. כדי לשמר את תכונות הטריות, הלאפה מוקפאת בהקפאה עמוקה מיד בתום אפייתה. מאוחר יותר היא מועברת להקפאה רגילה, וכך היא גם משווקת. לפני השימוש נותר רק להפשירה במשך כמה דקות בטמפרטורת החדר, וליהנות מלאפה טרייה שאפשר למלא בכל טוב: סלטים; נתחי עוף צלויים עם רצועות חסה; חומוס-טחינה עם פטרוזיליה; לאבנה עם זעתר ושמן זית; חביתה עם גבינה בולגרית; ירקות צלויים או טריים עם שמן זית ומלח גס; גבינת שמנת ורצועות סלמון מעושן; אבוקדו עם בצל סגול וירוק; ממרח שוקולד ועוד.
הלאפה מצטרפת למגוון מוצרי הלחמים והמאפים שפיתחה החברה ובהם מבחר לחמים (לבן, חלה, כפרי ועוד), לחמניות שונות, פיתות, בסיס לפיצה, באגט צרפתי, בייגל אמריקני, פיצה מרגריטה, עוגות, מאפי עלים ועוד.
מה חשבנו:
לאפה טעימה מאוד, שאינה מכילה חומרים משמרים, וכאמור מאפשרת לחולי צליאק להנות ממוצר דומה מאוד ללאפה המקורית.
המוצר כשר פרווה בהשגחת הרבנות יבנה ובד"צ חתם סופר בני ברק.
המחיר: 16.90 ש"ח לאריזה במשקל 240 גרם. בכל אריזה 3 לאפות.
להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הטבע.
משקה חדש: פריגת בטעם פינקולדה (אננס-קוקוס)
קבלו טעם חדש במהדורה הקייצית בסדרת המשקאות של פריגת – פינקולדה, ובעממית – אננס קוקוס.
הפינקולדה מצטרף לסדרת המשקאות החדשה של פריגת, הכוללת טעמים כגון אננס, מנגו ואננס-פסיפלורה, כולם ללא תוספת סוכר, ללא צבעים מלאכותיים וללא חומרים משמרים.
המשקאות מגיעים בבקבוק-פחית אישי ומעוצב המאפשר סגירה לשימוש חוזר.
ניתן להשיג את המשקאות מסדרת פריגת EXTRA בפחיות 420 מ"ל במקררים בנקודות
המכירה כגון חנויות נוחות, פיצוציות, מזון מהיר, OTG וכו.
מה חשבנו: משקה טעים מאוד, מתוק בדיוק במידה, הטעם קרוב לפרי ללא טעמי לוואי מלאכותיים, והבקבוק – שוס, הן מבחינת העיצוב והן מבחינת הפרקטיות והגודל שלו.