לצד ההיערכות לפתיחה הדרגתית מחודשת של 7 ממלונות רשת מלונות אוליב ורשת מלונות רימונים בסוף השבוע הבא (15.5), יוצאת הבוקר רשת מלונות אוליב בבעלותו של עמית פורת בקמפיין מימון המונים – "פונים לקהל הישראלי להירתם מתוך ערבות הדדית ולהבטיח חופשה במחיר שלא יחזור", מסביר פורת, "כשהקורונה סגרה את דלתות בתי המלון שלנו היא סגרה את מקום העבודה של מאות העובדים ברשת ועצרה את הפעילות עבור כל הספקים שלנו. יש לנו אחריות כלפי קהילה גדולה מאוד של אנשים ולכן החלטנו לצאת בקמפיין מימון המונים לכלל מלונות הרשת הפזורים ברחבי הארץ".
קמפיין גיוס ההמונים של רשת מלונות אוליב יצא לדרך באמצעות פלטפורמת ג'אמפסטרטר מבית פיפלביז שבחודש האחרון מסייעת לעשרות עסקים מענפים שונים במשק הישראלי לצלוח את תקופת הקורונה. במסגרת הקמפיין מציעה הרשת לרכישה שוברים שונים בתוקף של 2-5 שנים, ביניהם למשל שובר בעלות של 250 ₪ בשווי 400 ₪ לרכישת חופשה בכל מלונות הרשת; לילה זוגי באמצע השבוע בעלות 390 ₪ בלבד באחד ממלונות הרשת; שובר למימוש בשווי 1200 ₪ בעלות של 1000 ₪; סופ"ש משפחתי של 2 לילות לזוג+2 בימים ה-ש במחיר 1600 ₪ ועוד שוברים רבים נוספים, כאשר ניתן לרכוש ולממש מספר שוברים במקביל.
בין המלונות השונים השותפים לקמפיין ובהם ניתן יהיה לממש את השוברים – מלון הבוטיק אוליב בגלבוע, כפר הנופש דולפין וילג' בשבי ציון, מלון הלני בירושלים, מלונות תל אביב בתוכם מלון גורדון על הים, מלון WhiteHouse ומלון TLV 88 , מלון אקוודוקט רגבה ומלונות נוספים.
לדברי עמית פורת, "רכישת השוברים מאפשרת לציבור את החופש לבחור – מתי לצאת לחופש בפרק זמן של שנתיים עד 5 שנים, מה סגנון החופשה – רומנטית/כפרית משפחתית/עירונית/בחוף הים, באיזה מלון לבחור את החופשה והכל מצד אחד בהנחות מיוחדות ומצד שני מאפשרת לנו כרשת עצמאית לעבור את נזקיה העצומים של התקופה האחרונה. בשנים האחרונות עמדנו לצד העם – פתחנו את מלונות הרשת לתושבי הדרום, אנו פועלים לפיתוח התיירות בישראל בדגש על אזורי הפריפריה, מתוך ערכי ליבה של ציונות ואהבת הארץ ואנו בטוחים שהציבור בישראל יידע להעריך, הן את האפשרות לממש שובר בהנחות מיוחדות והן את ההתגייסות לימין הרשת ויירתם למשימה החשובה".
קישור ישיר לדף הקמפיין – https://www.jumpstarter.co.il/projects/2282