בקצב ברזיל: קולקציית קיץ 2018 של Ipanema

חברת Ipanema הבריזלאית מציגה את הקולקציה שלה קיץ 2018, שכוללת שלל כפכפים וסנדלים לנשים, גברים וילדים – כפכפי אצבע קלאסיים, סנדלים צבעוניים ליומיום, סנדלים קלילים במראה אלגנטי לערב, ועוד. 

סנדלי Ipanema הם ידועים באיכות המצויינת שלהם, בחומרים קלילים וגמישים מהם הם עשויים, ובעמידות שלהם – לא נקרעים ולא מתבלים בקלות. (איך אנחנו יודעים? חרשנו זוג סנדלים עונה שלמה ולא קרה להם כלום).

השתתפנו בהשקת הקולקצייה החדשה, בחנות הדגל החדשה של המותג ( Grendene Brazilרחוב שינקין 8 תל אביב ) ואנחנו כבר לא יכולים לחכות לרגע בו ננעל את ה-Ipanema החדשות שלנו. 

ואלה הדגמים שאהבנו במיוחד:

סנדלי אצבע עדינות במשקל נוצה ובמגוון צבעים (גם ורוד, תכלת ושחור-זהב בקולקציה).

מודגש ואקסטרווגנטי:

חיפשת כפכפים במראה האינדיאני – הנה הם כאן.

וגם כאלה, שישתלבו עם שמלת קיץ קלילה:

קולקציית הנשים של IPANEMA – החל מנעלי אצבע עם רפידה משולבת בהדפסים טרנדיים ומוטיבים אהובים, נעלי אצבע קלאסיות, נעלי אצבע מודרניות עם טוויסט ברצועה בדוגמת פפיון, דרך סנדלים במראה מינימליסטי עדין, וכלה בכפכפי אצבע עם רצועה רחבה, בצבעוניות אופנתית וגוונים פסטליים רכים. הקולקציה מתאימה ליום ולערב, ומשתלבת נהדר עם לבוש בסגנון קז'ואל, קלאסי ואלגנטי.   

ניתן להשיג במידות: 36-42

טווח מחירים: החל מ-49 שקלים ועד 209 שקלים

קולקציית הגברים של IPANEMA  נעלי אצבע קלילות ונוחות ליום יום, העשויות מחומרים משובחים ואיכות ייצור גבוהה.

ניתן להשיג במידות: 41-47

טווח מחירים: החל מ-59 שקלים ועד 75 שקלים.

אנה ואלזה נמצאות גם כאן, בסנדלי Ipanema לילדות: 

לבבות, קשת בענן, פפיונים ועוד מוטיבים מנצחים לילדות:

קולקציית הילדים של IPANEMA –הקולקציה רחבה ומגוונת וכוללת כפכפים וסנדלים עם הדפסים אהובים כמו לבבות, צורות גיאומטריות, חיפושיות, פרחים, גרפיטי ועוד, לצד, כפכפי אצבע עם תחכום יצירתי וטוויסט ברצועה, בדוגמת לב משובץ אבנים זעירות.

ניתן להשיג במידות: 19-35

טווח מחירים: החל מ-49 שקלים ועד 119 שקלים.

לתמונות נוספות מההשקה היכנסו לאינסטגרם שלנו.

להשיג: שנקין 8 תל אביב, יהודה מרגוזה 38 יפו ובחנויות הנעלים המובחרות ברחבי הארץ ובאתר www.ipanema.co.il

חברת "גרנדה" ברזיל, הינה החברה הגדולה בעולם לייצור מוצרי הנעלה עם יותר מ-24,000 עובדים וכושר ייצור של 200 מיליון זוגות נעליים בשנה, ב-90 מדינות בעולם . מוצרי החברה מבטאים את היופי והתעוזה של האופנה הברזילאית  ומצטיינים בעצובים חדשניים ומקוריים המיוצרים באיכות מעולה תוך הקפדה על איכות הגימור והאריזה. "גרנדה" שומרת על המחויבות שלה לנושאים חברתיים ותרבותיים באמצעות מתן חסויות לארגוני צדקה ולאירועים חשובים. מחויבות לסביבה אף היא בלב ליבה של החברה – "גרנדה" ממחזרת את כל 100% של פסולת הפי.וי.סי (פוליויניל כלוריד) הנוצרת במפעלים שלה, כחלק מהקמפיין האגרסיבי שלה, הקורא לקיימות סביבתית. 

Comments are closed.