הופעות של ההסתדרות: רשת מועדוני התרבות FRIENDS מבית ההסתדרות

הופעות של ההסתדרות: רשת מועדוני התרבות FRIENDS מבית ההסתדרות.

רשת מועדוני תרבות ישראלית מבית ההסתדרות, מביאה רפרטואר מגוון של הצגות, סרטים, הופעות חיות ומופעי סטנד אפ במחירים שווים לכל כיס בפריסה ארצית גאה להציג:

"פסטיבל חברים" 

1.5, יום הפועלים הבינלאומי  20:30

אביב גפן     איציק קלה      בן בן ברוך         גיורא זינגר   

   דיקלה      זהבה בן      מועדון הקצב של אביהו פנחסוב  נסרין       נרקיס      עברי לידר     פבלו רוזנברג       קרן פלס       רביב כנר          שלום חנוך          שלומי שבת  (לפי סדר הא'-ב')

 לרגל חגיגות האחד במאי! 

15 מופעים של האמנים המובילים בישראל בו זמנית

ב-15 אולמות רשת  FRIENDSמקריית שמונה ועד אילת

בעלות סמלית ומסובסדת לחברי ההסתדרות, ובמחירים מיוחדים ושווים לכל כיס לקהל הרחב!

רשת מועדוני התרבות FRIENDS מבית ההסתדרות, נוסדה מתוך חזונו הציוני-חברתי של ארנון בר דוד, יו"ר ההסתדרות, שמטרתו להנגיש את התרבות לכלל תושבי ישראל, בדגש על ערי הפריפריה. 

לשם כך החליטה ההסתדרות להחיות מחדש את הפעילות באולמות "מופת" לשעבר ולהביא את הבשורה החדשה בעולם התרבות הישראלי. 

רשת FRIENDS פועלת ב – 16 אולמות הפרוסים מקריית שמונה ועד אילת. החל מהקמתה ועד היום הצליחה הרשת לצבור מעמד בקרב מועדוני ההטבות המובילים בישראל בזכות המחירים  המסובסדים שהיא מעניקה לקהל לקוחותיה ובעיקר באמצעות הרפרטואר העשיר והמגוון של תכני התרבות המובילים בישראל.

צילום: דודי חסון

מדי שנה חוגגת ההסתדרות, הבית של העובדות והעובדים בישראל, את יום הפועלים, בתאריך האחד במאי. השנה לרגל יום הפועלים הבינלאומי, תפיק רשת FRIENDS את "פסטיבל חברים", אירוע ייחודי וראשון מסוגו לציון יום זה במסגרתו ב-1.5 יעלו 15 אומנים מהשורה הראשונה של האומנים בישראל על 15 במות אולמות הרשת בכל רחבי הארץ בסדרת מופעים במחיר סמלי ושווה לכל כיס.

יוסי וולף, מנכ"ל FRIENDS: "לרגל חגיגות האחד במאי, יום הפועלים, אנחנו יוצאים לדרך לראשונה עם פסטיבל חברים, אירוע ראשון מסוגו שנועד להמשיך וליישם את חזונו של יו"ר ההסתדרות, ארנון בר דוד, להנגיש תרבות איכותית ומסובסדת בכל רחבי הארץ. אני צופה שהפסטיבל שייפתח השנה יחל מסורת ארוכת שנים של אירועים מסוג זה עבור חברי ההסתדרות וקהל צרכני התרבות בישראל".

להלן חלוקת המופעים ברחבי הארץ:


קבלי קודי קופון סודיים לחנויות אונליין:

קודי קופון סודיים למותגים נוספים מחכים לך בערוץ הטלגרם ובקבוצת הוואטס אפ שלנו. כרטיסים במתנה לאטרקציות אנחנו מחלקים בסטורי, באינסטגרם של האתר.

דלתא – הקוד goodmother מקנה 10% הנחה בנוסף למבצעים על כל האתר של דלתא (ללא פריטים המסומנים בסייל).

קוד הקופון  – goodmother מקנה את ההנחות הבאות:
15% הנחה נוספת באתר של רנואר.  לחצו כאן לכל המבצעים של רנואר.
10% הנחה נוספת באתר שוקיט (בהזמנה מעל 200 ש״ח)
10% הנחה נוספת באתר של KUMI 

10% הנחה באתר של twenty four seven

15% הנחה נוספת באתר של גילטי (ללא בשמים ובדיקות קורונה)
5% הנחה נוספת באתר של promise
(*ההטבות יכולות להשתנות/להתבטל בכל רגע, לא חלות על כל המבצעים/המוצרים, על פי שיקול הדעת של החברה. מה שמופיע בסל הקניות הוא הקובע.)

Comments are closed.