טרנד ראשון: גווני לוונדר ומרשמלו רכים
מותג הלקים שיק רקח לקראת חגי תשרי קולקציה חגיגית, פסטלית ורכה של 6 לקים לציפורניים גוונים חדשים.
הקולקציה העונה לשם VIBE , מציעה פלטת גוונים מתוקים של ורודי בייבי, אפרסק, תכלת רך וסגלגל לבנדר בהיר.
"טקסטורת הלקים אטומה למחצה ומריחת שתי שכבות תיצור שכבה אחידה ויפה. היתרון הממשי בטקסטורה אטומה למחצה היא העובדה כי הלקים יתאימו לשימוש עבור כל אורך ציפורן – גם לקצרות עד מאד וגם לציפורן סטליטו ארוכה", מסבירה סיניה לזרוביץ – המדריכה המקצועית במותג.
לשכבת גימור בוהקת וקריסטלית מומלץ למרוח טופ-קוט במראה ג'ל של CHIC שיסייע לקבע את הלק לציפורן לאורך זמן.
מכיל 17 מ"ל , מחיר: 19 ₪
לרכישת המוצרים בהנחה באתר האונליין של סופר פארם לחצי כאן. משלוח חינם ברכישה מעל 299 ש״ח, איסוף עצמי מהסניף הקרוב, חינם ברכישה מעל 99 ש״ח.
טרנד שני: ציפורני ג'לי
ORLY – יצרנית הלק האמריקאית מציגה טרנד עדכני לסתיו הקרוב – ציפורניים שקופות ממש כמו זכוכית, שניתן לייצר באופן מקצועי במכוני הטיפוח ובמניקוריות הודות לתכשיר ייחודי FX שמו, שנועד לספק את התוצאה המרהיבה שזכתה לשם "ג`לי ניילס" (ציפורני ג'לי)
"לראשונה בתעשיית הלק, הצליחה ORLY להנפיק תכשיר ייעודי ובלעדי ליצירת ציפורניים שקופות המוצע למניקורסטיות ולטכנאיות הציפורניים בבקבוק לק עם מברשת מריחה" קובעת חני אטיאס – מדריכת המותג בישראל. "החדשנות הזאת מקצרת משמעותית את תהליך בניית ציפורני הג`לי שכן עד כה הוצעו אלטרנטיבות מיושנות בצנצנות שחייבו שימוש במכחול. לאורלי, כמותג הנחשב למוביל בתחומו בלוס אנג`לס, היה חשוב להתכתב עם המגמה האופנתית השקופה כפי שנשתקפה בחלונות הראווה בבוורלי הילס וקברניטי המותג שקדו כשנה על פיתוח המוצר האמור שמספק כאמור אקססוריז לאאוטפיט המושלם".
טרנד שלישי: שלושת המוסקטרים
מותג הלקים האמריקאי ORLY מציג טרנד שזכה לכינוי "Les Trois Mousquetaires" השאול מתחום הפיזיקה (ע"ש "הזמן השלישי").
"ההשראה הפיזיקלית באה לידי ביטוי בדקורציה צבעונית של חלוקת שטח הציפורן למקטעים צורניים (מעוגלים או זוויתיים) החוזרים על עצמם במלואם או בחלקם, בכרומטיות שונה המשוחה על שטח הציפורן בטכניקת טריפל קולור בלוק", אומרת חני אטיאס – מדריכת ORLY ישראל, ומוסיפה "את השם 'שלושת המוסקטרים' הענקנו לטרנד האמור משום חוצפתם ושובבותם של אתוס, פורתוס ואראמיס דמויותיו של שארל אוז'ייה דו בה, ובהתאמה הטרנד מאמץ את חברותם האמיצה והנועזת של השלישיה ולכן רק נותר לאמץ את הסדירות המשולשת ולהפגין את ציפורניי המוסקטר שלכן".
תמונה ראשית – צלם אלון גנון
עקבי אחרינו באינסטגרם. מדי שבוע אנחנו מחלקים בסטורי ערכות טיפוח, מוצרי תינוקות, כרטיסים לאטרקציות, ספרים ועוד דברים שווים.