חדשות הפארם לחודש דצמבר 2021

הכירו את המוצרים החדשים בקטגוריית הפארם, שיוצאים בימים אלה לשוק: דאודורנטים לנערות של קרליין, מגבונים להסרת איפור רכים במיוחד של ד״ר פישר, סכיני גילוח לנשים של המותג דורקו, מהטובים בעולם, ועוד.

קרליין משיקה: סדרת דאודורנט נושם לנערות

קרליין משיקה סדרת דאודורנטים המותאמת במיוחד עבור ילדות ונערות כדאודורנט הראשון שלהן.

הדאודורנטים מגיעים ב-3 ורסיות: דיאודורנט ספריי, רול און וסטיק עם נוסחה מיוחדת המתאימה לעור עדין של נערות שמתחילות להשתמש בפעם הראשונה בדאודורנט.

מה מאפיין את הנוסחה המיוחדת?

v    מועשרת בקמומיל.

v    ללא אלומיניום, ללא פרבנים וללא אלכוהול.

v    היפואלרגנית.

v    נבדק דרמטולוגית.

v    מתאים גם לעור רגיש.

v    לא נוסה על בעלי חיים

מוצרי הסדרה מעוצבים במיוחד לילדות ולנערות הן בעיצוב הצעיר בשילוב איורי גרפיטי של נשיקות צבעוניות והן מבחינת הגדלים המותאמים במיוחד לתיק רחצה ולשימוש יומיומי בקרב הבנות.

הסדרה כוללת דיאודורנט רול און 75 מ"ל  דיאודורנט ספריי 150 מ"ל ודיאודורנט סטיק 50 מ"ל.

סדרת הדאודורנט FOR GILRS בניחוח SWEET KISS , מוצעת בטווח מחירים:

רול און 13.90 ₪ , ספריי 13.90 ₪ , סטיק  23.90  ₪

ניתן להשיג  בכל רשתות הפארם והמזון.

חשוב לציין כי בהתאם לחוק המזון חברת קרליין (אשר בבעלות חברת קוסמפארם) אינה רשאית לפרסם מחיר מומלץ לצרכן , המחירים המצורפים הינם מחירים שנקבעו ע"י רשתות המזון , רשתות הפארם ולקוחות מנוספים בעצמן.

חדש מד״ר פישר: מגבוני הסרת איפור EXTRA SOFT 

ד"ר פישר מרחיבה את סדרת אפקטיב קר המצליחה ומשיקה סדרת מגבוני פרמיום להסרת איפור ולניקוי הפנים והעיניים – אפקטיב קר מגבוני הסרת איפור EXTRA SOFT עם הפעולה המשולשת: הסרת איפור עמיד למים, ניקוי עדין ויסודי של עור הפנים והעשרה בלחות.

אפקטיב קר מגבוני הסרת איפור EXTRA SOFT, פרי פיתוח מעבדות המחקר של ד"ר פישר, מתאימים לכל סוגי העור. המגבונים מכילים את טכנולוגית EXTRA SOFT בעלת הכריות הרכות לניקוי עמוק ועדין במיוחד של עור הפנים. כמו כן, המגבונים מכילים פורמולה חדשנית להסרת איפור עמיד במים ביעילות וללא שפשוף. המגבונים מועשרים בתמצית כותנה ואלוורה, ויטמין B5 וויטמין E ואינם מכילים אלכוהול.

מגבוני EXTRA SOFT של ד"ר פישר נבדקו במעבדות חיצוניות ונמצא כי הם מעשירים את עור הפנים בלחות אפקטיבית ל-24 שעות ; כמו כן, המגבונים עברו את מבחן סנסיטיב המעיד על התאמה לעור רגיש ונבדקו דרמטולוגית. מחיר מומלץ לצרכן: 29.9 ש"ח ₪ תכולה: 3*30יח' ניתן להשיג ברשתות הפארם והשיווק השונות

סדרת אפקטיב קר של ד"ר פישר הינה סדרת תכשירים המטפלת ומונעת באפקטיביות יובש עור, מעשירה את העור בלחות שלו ומעניקה לעור מראה בריא יותר. סדרת אפקטיב קר כוללת בין השאר קרמי גוף, קרמי ידיים ותרחיצי פנים המתאימים לסוגי העור השונים.

חדש מדורקו – DORCO FOR HER

החברה הדרום קוריאנית משיקה סכין נשית איכותית – Dorco For Her מורכבת מ- 6 להבים מפלדת אל חלד המעניקים גילוח חלק במעבר אחד.

עיצוב הסכין והידית גמיש במיוחד ומאפשר לסכין להתאים את עצמה לקימורי הגוף. פס הסיכוך הכפול של הסכין מועשר בשמן ארגן, שמן אבוקדו ואלוורה להרגעת העור. מבנה הסכין מאפשר זרימה פתוחה של מים לניקוי נוח של הסכין ועמידות לאורך זמן. כל סכין מגיעה באריזה נפרדת לשמירה על הסכין.

כמעט 85% מהנשים שניסו את הסכין, הכריזו כי הן מתכננות להחליף את הסכין הנוכחית שלהן בזו של דורקו. כמו הסכין לגבר כך גם הסכין הנשית מוצעת במחיר משתלם הזול יותר בלפחות – 30% ממותגים איכותיים אחרים ובמשלוח חינם עד הבית.

ידית + סכין 29 ש״ח

רביעיית סכינים 38 ש״ח

ידית + 12 סכינים 125 ש״ח

חגיגת הקניות הגדולה של נובמבר שוב כאן ומותג סכיני הגילוח המשתלם והטוב בעולם – Dorco מציע מחירים זולים מתמיד באתר האונליין שלו mydorco.co.il.

  • במסגרת בלאק פריידיי (Black Friday) בתאריכים 26.11 ו-27.11 תגדל ההנחה לגובה של 30% מהמחיר הרגיל.
  • בסייבר מאנדיי (Cyber Monday) שיחול ב-29.11 יקבל כל מזמין/ה באתר תיק רחצה במתנה על קנייה מעל ל-120 ש״ח.

מחיר: מערכת סכיני גילוח פרימיום 6 PACEהכוללת ידית + 2 מחסניות (8 סכינים) במחיר 80 ₪ בלבד! (כולל משלוח חינם עד הבית) להשיג ב – MyDorco.co.il 

אודות Dorco: דורקו, שהוקמה בשנת 1955 בקרום קוריאה, הינה חברת סכיני הגילוח השלישית בגודלה בעולם. לפני כעשור, החלה החברה לפתח מספר מוצרי איכות שיעניקו תמורה מעולה למחיר, על מנת להתחרות במובילה העולמית. מוצרי דורקו נחלו הצלחה מסחררת בארה"ב, אסיה ואירופה והשתלטו במהרה על נתח רציני מהשוק. רומן שבצ'וק, מבעלי החברה אומר כי – "זה מטורף בעיניי שאנשים יעדיפו להוציא סכום אסטרונומי על הסכין המתחרה רק כי ניימאר הצטלם איתה. מקווה שהצרכן הישראלי ילמד קצת מהצרכן האירופאי לדוגמא, שם אין היתכנות למחירים כה גבוהים למוצר שכזה. זו אחת הסיבות ללמה באירופה מוצרים זולים יותר, הצרכן האירופאי פשוט לא קונה מוצר במחיר מוגזם".

סכיני דורקו. צילום goodmother
סכיני דורקו. צילום goodmother

קבלי קודי קופון סודיים לחנויות אונליין:

דלתא: הקוד goodmother מקנה 10% הנחה, בנוסף למבצעים. *באתר בלבד. לא חל על קטגוריית הסייל.

weshoes.co.il:

קבלו קופון לאתר של weshoes –

הקוד MGOOD10 מקנה 10% הנחה על כל האתר, ללא כפל.


קוד הקופון  – goodmother מקנה את ההנחות הבאות:
15% הנחה נוספת באתר של רנואר.  לחצו כאן לכל המבצעים של רנואר.
10% הנחה נוספת באתר שוקיט (בהזמנה מעל 200 ש״ח)

10% הנחה באתר של twenty four seven

15% הנחה נוספת באתר של גילטי (ללא בשמים ובדיקות קורונה)
5% הנחה נוספת באתר של promise
10% הנחה על כל האתר של אמיקה (ללא קיטים)

קודי קופון סודיים למותגים נוספים מחכים לך בטלגרם שלנו – לחצי כאן להצטרפות.

Comments are closed.