הקפסולות החדשות של נספרסו

יצא לך לנסות את הקפסולות החדשות של נספרסו?

2 תערובות חדשות מצטרפות למגוון הקבוע של קולקציית הקפה החדשה הכוללת שבע תערובות קפה, כל אחת מהן על פי מסורת קלייה שונה המאפיינת אזור באיטליה- רומא, פירנצה, פלרמו, נאפולי, גנואה וונציה.

הסיפור של נספרסו

הסיפור של נספרסו החל לפני 30 שנה עם רעיון קטן ומהפכני בהשראת תרבות הקפה האיטלקית- לייצר מכונת קפה ביתית בהשראת מכונת האספרסו שהומצאה על ידי איטלקי ונפוצה באותה תקופה באיטליה. מאז ועד היום התפתחה תרבות קפה בכל העולם, וגם פה בישראל, שמאפשרת לכל אחד להכין בבית אספרסו או ריסטרטו כמו בריסטה איטלקי מיומן. 

משפחת התערובות החדשה שמשיקה נספרסו החודש לוקחת את חווית הקפה האיטלקית עוד רמה למעלה, ומאפשרת לכל אחד ואחת לחוות בבית בפשטות ובנוחות את מיומנויות קליית הקפה הגבוהות המאפיינות את אזורי איטליה השונים. כל אחת מתערובות הקפה בקולקציה החדשה, מגלמת בתוכה את סודות הקלייה המאפיינים אזורים שונים לאיטליה, ומצליחה להביא לידי ביטוי מקסימלי את פרופיל הטעם, בדיוק כפי שניתן לשתות בבתי הקפה המעולים ברומא, במילאנו או בכל אזור אחר ברחבי המדינה. 

ISPIRAZIONE ITALIANA : משפחת תערובות חדשה במגוון הקבוע

משפחת התערובות החדשה לוקחת את אוהבי הקפה האיכותי למסע דרך סודות הקלייה האיטלקיים, ומאפשרת לכל אחד למצוא את גווני הטעם והארומות המועדפים עליו. שמות התערובות מובחנות על פי האזור באיטליה שעל פי המסורת הנהוגה בו נקלו פולי הקפה של אותה תערובת. כל אחת מהתערובות לוכדת את סודות הקלייה של העיר או האזור- אם זה ארומות התבלין מההשפעות הצפון אפריקאיות המאפיינות את סגנון הקלייה בפלמרו, ואם זה פרופיל הטעם העמוק שמאפיין את נפולי- המומחיות הגבוהה והדייקנות בפרטי הקלייה הופכים את קולקציית התערובות של נספרסו לתענוג אמיתי לאוהבי קפה איכותי. 

New Ispirazione Napoli – תערובת חדשה

מסורת הקלייה של תערובת זו מושפעת מרחובות נפולי, בהם טקס הקפה שורשי ועמוק. פולי הקפה נקלים לזמן ממושך, עד שצבעם כהה ביותר. טכניקת קלייה זו תורמת לעוצמתיות הנחושה והמורגשת של התערובת. תערובת בעוצמה הגבוהה ביותר- 13- שכל כולה מחווה לאומנות הקלייה של בירת הקפה האיטלקית. 

New Ispirazione Venezia – תערובת חדשה

לגימה מהתערובת הזאת היא כמו דפדוף בספר היסטוריה עב כרס – ונציה, שהיוותה גשר בין האימפריה העות’מאנית למערב אירופה, פיתחה מסורת קלייה ייחודית המורגשת היטב בתערובת זו. פולי הקפה נקלים לזמן ממושך, אך בטמפרטורה בינונית, וכך מתקבלים פולי קפה בעלי גוון חום מהגוני. לאחר שנטחנים הפולים השזופים, התוצאה שמתקבלת בספל היא ארומטית עדינה, איזון הרמוני, עם תווי טעם המזכירים קרמל. 

את התערובות החדשות ניתן לרכוש באתר נספרסו: www.nespresso.com, בשירות הטלפוני 2500* ובבוטיקים ברחבי הארץ. 


רגע, אולי פספסת כאן משהו חשוב –

בואי לעמוד שיש בו עשרות דוגמיות, ערכות התנסות, קופונים, תווי שי, קאשבקים – יש מתנות חינם: כל הדוגמיות וערכות ההתנסות שיש

עוקבת אחרינו באינסטגרם?

מדי שבוע אנחנו מחלקים בסטורי מוצרים לתינוק, ספרים, מוצרי קוסמטיקה, משחקים ועוד. לחצי על התמונה למעבר לאינסטגרם שלנו:


Comments are closed.