חדשות הצרכנות – יוני 2019

ד"ר פישר השיקה מהדורה מיוחדת לקראת האירוויזיון ואירועי הגאווה, אלכו-ג'ל בבקבוק אישי ובעיצוב דגל הגאווה – עם מתלה סיליקון קל ונוח לתלייה על תיק, עגלה, חגורה או בכל מקום אחר, לשימוש נוח מחוץ לבית, בטיול ובבילוי.

סדרת אלכוג'ל בקבוקים אישיים מהווה פתרון קל, יעיל ונוח לשימוש מחוץ לבית כאשר אין בסביבה מים וסבון. מחקרים הראו כי ישנם מרבצי חיידקים על גבי כפתורי מעלית, ידיות של דלתות, משענות ידיים של מדרגות נעות, עגלות סופר ועוד.

אלכו-ג'ל מהווה פתרון יעיל, נוח וידידותי לשמירה מרבית על היגיינת הידיים, נבדק במעבדה מוסמכת ונמצא יעיל במיוחד לחיטוי: קוטל 99.99% מהחיידקים שנבדקו. תכשירי הסדרה מבוססים על נוסחה ייחודית המשלבת אלכוהול (70%) לניקוי יסודי, בנוסף משמשת הסדרה רופאים, אחיות וסגל רפואי במרפאות ובבתי החולים.

  • Sensitive- מותאם לעור רגיש
  • מכיל פרו- ויטמין B5, אלוורה, וקמומילה לשמירה על לחות העור
  • מתאים לשימוש יומיומי בבית ומחוץ לבית
  • מתייבש במהירות ומותיר תחושה נעימה ורעננה בכפות הידיים

* למילוי חוזר של הבקבוקון ניתן להשתמש בקלות בבקבוק אלכו- ג'ל 500 מ"ל או בקבוק 100 מ"ל.

לרכישת המוצרים בהנחה באתר האונליין של סופר פארם לחצי כאן.

מוצרי ניקוי חדשניים – המלצה אישית!

סדרת מוצרי ניקוי חדשה מגיעה לראשונה לישראל. מוצרי הסדרה מיועדים לפינות שונות בבית המועדות לפורענות מבחינת הנקיון, כגון השירותים, הגריל, תנור האפייה וכו׳ ומבטיחים לנקות אותן יותר טוב מכל אמצעי ניקוי אחר. המוצרים מבוססים על בלוק קשיח דמוי ספוג, המיוצר מסיבי זכוכית ממוחזרת, בטכנולוגיית פטנט מיוחדת. המוצר מבטיח להסיר בקלות לכלוך עיקש, שומנים, כתמים וחלודה ללא צורך בשימוש בחומרי ניקוי ו/או בחומרים כימיים אחרים, מה שכמובן מהווה יתרון משמעותי בשבילנו הן כלכלית והן בטיחותית.

שני מוצרי הניקוי החדשים שבתמונה מיועדים ספציפית, אחד מהם לניקוי המבטח והשני לניקוי שירותים ואמבטיות.

ניסינו את שניהם ואנחנו מרוצים מאוד מהתהליך והתוצאה. נחסוך מהם את תמונות הלפני, אך שני הבלוקים עזרו לנו לנקות באמת וביסודיות את חדרי האמבטיה והשירותים.

הוראות שימוש: יש לשפשף את המשטח עם ה-Cleaning Block. לפני השימוש מומלץ להרטיב את הבלוק במים. כאמור, אין צורך בחומרי ניקוי!

מחירים:

בלוק לניקוי שירותים ואמבטיות – מחיר מומלץ לצרכן: 16.90 ₪.

בלוק לניקוי המטבח – מחיר מומלץ לצרכן: 18.90 ₪.

מיוצר ע"י: POLYDROS,S.A, מדריד; ייבואן בלעדי: י.ד. יבוא-קל בע״מ; שיווק והפצה: BHW ייבוא ושיווק בע"מ.

את המוצרים ניתן יהיה להשיג החל מחודש יוני 2019 ברשת רמי לוי, רמי לוי וברשתות השיווק המובחרות.

למידע נוסף היכנסו לאתר – www.cleaningblock.co.il

נלחמים ביתושים: 2 מוצרים של מורז

תכשיר נגד יתושים וטיפול בעקיצות:  X-תוש רול און וסקין סייבר ג'ל

1. תכשיר הX-תוש הינו תכשיר על בסיס טבעי המסייע בדחיית היתושים, שהוכח מחקרית כמספק הגנה יעילה מפני עקיצות יתושים בבית ובחוץ.

X-תוש מוצע לנוחות המשתמש, ברול ובתרסיס, מכיל ריכוז גבוה של שמן אקליפטוס לימוני, עשיר בP-menthane-3, 8-diol (PMD) שהוכח בניסויים מעבדתיים כדוחה חרקים יעיל לאורך זמן, יותר משאר חומרי הגלם הטבעיים ובדומה ליעילות המוצרים הסינטטיים.

הפורמולה הייחודית נטולת פראבנים ומועשרת בוויטמינים מסוג –  E, B5 ובמיצוי אלוורה, המסייעים יחד בהרגעת העור ובטיפוחו. מחיר מומלץ לצרכן לתרסיס 65 מ"ל ורול 50 מ"ל ₪ 49.90.

2. ג'ל סקין סייבר- הינו ג'ל להקלה על עור פגום על בסיס תערובת מיצוי צמחים המוכרים בספרות כבעלי יכולת שיקום העור והרגעה  כפוליגונום, מרווה, הדס, לענה וצמח הפוליגונום אשר ניחן בסגולות ריפוי רבות ומכיל מרכיבים אורגניים, ויטמינים וחומצות טבעיות. החומרים הפעילים יעילים להגנה, לשיקום, להרגעה ולהחייאה מהירה של עור פגוע ותורמים לשמירה על עור חלק, נעים ובריא. ג'ל סקין סייבר אושר ע"י האגודה הישראלית לסוכרת.

מומלץ לאחסן את ג'ל הסקין סייבר במקרר על מנת לייצר אפקט קירור במריחה על עקיצה.הקור עוזר להרגיע במהרה את הגרד.

לרכישת מוצרי ״מורז״ בהנחה באתר האונליין של סופר פארם, לחצי כאן.

כורכומין MP30 תרימוורה – עכשיו גם בכמוסות רכות

כורכומין פוספוליפיד MP30, תרימוורה מוצע עכשיו גם בכמוסות רכות, בעלות יכולת ספיגה שהוכחה במחקרים קליניים, בנטילה דרך הפה, של עד פי 30 בזכות נוסחת ספיגה פטנטית ייחודית של רכיב הכורכומין פוספוליפיד.

 זהו התוסף היחיד מסוגו המכיל את מולקולת הכורכומין פוספוליפיד שמסייעת בייעול הספיגה של החומר הפעיל, לתאים.

צמח הכורכום, ממנו מפיקים מזה אלפי שנים תבלינים, צבעי מאכל טבעיים ומרקחות בריאות, מוכר כבעל יכולת מיטיבה לשמירה על בריאות הגוף. הכורכומין הוא הפיגמנט הצהוב המצוי בכורכום המוכר כתבלין הנפוץ  במטבח ההודי. לשימוש בצמח הכורכום היסטוריה ארוכה ברפואה המסורתית והעממית , בייחוס לו יכולות רפואיות שונות.

את סדרת כורכומין של תרימוורה ניתן להשיג בכל בתי המרקחת, רשתות הפארם וחנויות הטבע.

עלות כורכומין ליקוויד ג'לMP30 של תרימוורה 500 מ"ג קומפלקס מריווה 30 כמוסות – 119.9 ש"ח

המוצרים בעלי כשרות העדה החרדית ירושלים ומיוצרים לפי תקני איכות מחמירים וסטנדרט של חברת תרופות.  אחסנה במקום קר ויבש.  בקו יעוץ והדרכה  1-800-336636

Comments are closed.