חדשות הצרכנות – אפריל 2019

צילום: goodmother

מותג חדש של בובות קסומות מגיע לארץ, ואם את אמא או דודה לילדה קטנה – כדאי שתקחי אותן בחשבון לקראת החגים הקרבים.

Hairdorables הן 12 דמויות קסומות, שלכל אחת מהן סיפור רקע עם כישרון ותחביב מיוחד משלה, אותו היא חולקת עם העולם בערוץ היוטיוב Hairdorables Official שהקימה Noah הדמות הראשית.

מדובר בעולם תוכן שלם, שמלבד התעסקות כייפית בשיער הצבעוני, מעצים את הילדות ועוסק בערכים ורעיונות של חברות, אינדיווידואליות, תמיכה הדדית ואמונה בעצמי. 

בסדרת היירדורבלס יש 12 דמויות, כשכל דמות קיימת בשלוש וריאציות, הרגילה, הנדירה והנדירה מאוד. אי אפשר לדעת מראש איזו מהדמויות תקבלו, מכיוון שהבובות מגיעות באריזה סגורה.

שימו לב – האריזה היא חלק מהמשחק וצריך לפתוח אותה בזהירות, ולא לזרוק אף חלק! לאחר שתולשים את הפס האמצעי, לפי הסימון המקווקו, מפרידים את הקופסה לשני חלקים ומגלים את העולם של הבובה, ארון הבגדים שלה עם המגירות, וגם מעין עריסת פלסטיק שיכולה לשמש אותה כמיטה.

בין האביזרים שתקבלו בהפתעה: מסרק, נעליים, תיק ועוד, וגם מדביקות קטנטנות, תעודת הזהות של הבובה שבקופסה, קטלוג איסוף.

האם כבר יצא לכם לבקר ב-DAISO?

3 סניפים של הרשת היפנית נפתחו עד כה בארץ, ברעננה, ראשל״צ ואשדוד, וחנויות נוספות בדרך. הקסם של החנויות הצבעוניות של דייסו הן במגוון של המוצרים, הייחודיות שלהם (רוב המוצרים שנמכרים ברשת מיוצרים בלעדית עבור DAISO) והמחיר, שעומד על 10 שקלים לפריט, אולם תוכלו למצוא מוצרים גם בהוזלות מיוחדות.

כיף לשוטט שם, וכיף לחזור הביתה עם המון פיצ׳יפקעס צבעוניים ומיוחדים, לכם, לילדים או כמתנה לחברים. בתמונה הבאה – מארז מוצרים כייפי שהורכב ליום המשפחה. אביזרים לעיצוב סנדוויצ׳ים בצורה של דובי, מארז עפרונות צבעוניים איכותיים, מסגרת לתמונה עם מעמד, צ׳ופסטיקס, כוסות במבוק ועוד.

לרשת JAPAN DAISO יש למעלה מ-4900 חנויות  ב-26 מדינות. בארץ נפתחו עד כה 3 סניפים, בקניון רננים ברעננה, סינמה סיטי בראשל״צ, סימול אשדוד.

משחת שיניים לילדים כשרה לפסח

חברת התרופות "כצט" (CTS) מציגה משחת שיניים לילדים כשרה לפסח, עם דמותה של הלו קיטי.

המשחה מיועדת לילדים בגילאי 2-6 ומותאמת לצחצוח שיניים חלביות. המשחה בעלת מרקם ג'ל המאפשר ניקוי יעיל מבלי לפגוע בציפוי השן, מכילה פלואוריד המסייע במניעת עששת ומגיעה בטעם ענבים.

התאומות בנות ה-4 התלהבו מאוד מהמשחה הורודה והיפה ואהבו גם את הטעם שלה.

תכולת המשחה 50 מ"ל, מחיר 12.99 ₪

להשיג בבתי המרקחת וברשתות הפארם, וכן ברשתות המזון וחנויות המובחרות


ד"ר פישר מציג: מגבוני קמיל בלו לתינוק

מגבונים לתינוק הם אחד מהמוצרים הנפוצים ביותר בשימוש בקרב הורים לתינוקות וילדים. השימוש במגבונים הוא מגוון: לאחר כל החתלה, לניקוי הידיים וכל חלקי גופו של התינוק הרך.

בד"ר פישר פיתחו מגבונים לחים לתינוקות, עם נוסחה עדינה במיוחד, שממשיכה לטפח את עור התינוק גם לאחר פעולת הניגוב.

מגבוני קמיל בלו של ד"ר פישר רכים ועדינים עם בישום קל, מועשרים בתמצית פרחי הקמומיל להרגעת העור. מכילים פרו- ויטמין  B5 ואלנטואין, המסייעים בשמירה על בריאות עור התינוק ומותאמים לחומציות הטבעית של העור. המגבונים היפואלרגניים, ללא פראבנים, ללא SLS ו-SLES  וללא אלכוהול וצבע.

מחיר לצרכן: מארז רביעיית מגבונים: 19.90 ₪, ניתן להשיג במבצעים שונים ברשתות השיווק והפארם.

קרדיט צילום: יעל האן

הכירו את החשמלית החדשה לילדים של ORAL-B

היתרון המיידי של מברשת שיניים חשמלית הוא האטרקטיביות שלה לילדים. לצחצח שיניים עם מברשת רגילה זה משעמם, ולילדים אין סבלנות לעשות את זה כמו שצריך. מברשת שיניים שיש בה כפתור והיא מסתובבת היא אטרקציה בפני עצמה, ואצלנו, מאז שעברנו למברשות שיניים חשמליות, הילדים מצחצחים פעמיים ביום בלי שיזכירו להם.

קבלו המלצה על מברשת שיניים טובה – של המותג ORAL-B, מתוצרת חברת BRAUN המתמחה במוצרי חשמל קטנים איכותיים.

בימים אלה ORAL-B משיקים מברשת חשמלית נטענת חדשה. המברשת, תחת הכותרת Junior, מיועדת לילדים בגילאים 6-12 , וייחודה בכך שהיא מותאמת במיוחד למעבר משיני חלב לשיניים קבועות.

צחצוח שיניים בגילאי 6 עד 12 – מאפיינים ייחודיים:

  • בגילאי 6 עד 12 הילדים כבר מצחצחים לבד (בניגוד לילדים עד גיל 6) ולכן היכולות הטכנולוגיות במברשת JUNIOR מוגברות ומכילות כבר 28,800 סיבובים לדקה.
  • ראש מברשת עדין במיוחד וחיישן לחץ פנימי המאט את פעולת מברשת כאשר מופעל לחץ חזק מידי בידי הילד'ה להגנה על החניכיים והשיניים.
  • בגיל 6 ומעלה הילדים כבר חשופים לצריכה מוגברת של ממתקים ושתיה מתוקה לעומת גילאי הינקות,  ועל כן גדל הצורך בטיפול מיטבי בשיניים ובצחצוח בטכנולוגיה חשמלית המסירה עד פי 2.5 פלאק לעומת ידנית.
  • בגיל 6 צחצוח שיניים מערב שיני חלב מתנדנדות בגינן הילדים נמנעים מלצחצח איזורים שלמים –  צחצוח במברשת חשמלית מותאמת מאפשר להגיע לכל שן ושן.

מחקר, שנערך בגרמניה אף מראה כי 9 מתוך 10 הורים מעידים כי קל יותר לשכנע את ילדיהם לצחצח שיניים כאשר משתמשים במברשות החשמליות לילדים של Oral-B.

ד"ר ענת בניאל, רופאת שיניים מומחית לרפואת ילדים המייעצת למותג ORAL B: "ילדים בגיל 6 רוכשים הרגלים שילוו אותם לכל החיים. מברשת שיניים חשמלית מאפשרת צחצוח סופר-איכותי היא מבצעת תנועות טובות יותר ויעילות יותר מיד אנושית, ובטוחה לשימוש לשיניים ולחניכיים הודות לבקרת לחץ המובנת בגוף המברשת. כשהמברשת מחבקת את משטחי השן השונים היא מסלקת את רובד החיידקים שהצטבר בצורה היעילה ביותר ובכך מונעת עששת ודלקות חניכיים"

מחיר מומלץ לצרכן  239.90 ₪

**ניתן להשיג את המברשות שיניים החשמלית שלOral-B  ברשת סופר פארם.

3 טעמי אספרסו חדשים מבית illy – ברשת אלונית

חידוש קטן וחביב בחנויות של רשת אלונית.

3 טעמים חדשים של קפה, מבית קפה illy, החלו החודש להימכר בסניפי אלונית, בתחנות הדלק של דור אלון ברחבי הארץ. מדובר בשלושה טעמי אספרסו מיוחדים:

גואטמלה – ארומה מורכבת עם נגיעות שוקולד

ברזיל – גוף מלא עם ארומה חזקה ונגיעות כרמל

אתיופיה – ארומה מעודנת ומבושמת עם נגיעות פריחת יסמין

רק 8 שקלים תעלה כוס של האספרסו החדש.

תמורת 12.9 ₪ ייהנו לקוחות אלונית, כל אחד לפי טעמו האישי, מקפוצ'ינו משובח וממאפה טרי.

ניתן להשיג בכ-150 סניפי הרשת בפריסה ארצית.

צילום יחצ


Comments are closed.