חדשות מאנצ׳יס לקראת שבועות

עונת האוכמניות החלה ואין כמו לשלב את פירות היער המתוקים האלה במתכונים לכבוד חג השבועות.

אוכמניות ״כרמל בלוברי״ גדלות ברמת הגולן ומשווקות ישירות לצרכנים, באיזורי השרון וגוש דן. מדובר בזן משובח, עסיסי וטעים, שגדל בתנאים האופטימליים, בחממות ״חכמות״, עם חומרי הדברה אורגניים.

קוד הטבה מיוחד לקוראות האתר מקנה לכם 10% הנחה ומשלוח חינם עד הבית (במסגרת מפת המשלוחים).

בתמונה: לחם של מאפיית אנג׳ל ואוכמניות ״כרמל בלוברי״.
קרדיט צילום: https://www.instagram.com/goodmother_il/

מאפיית אנג'ל מציעה לנו את מגוון לחמי המחמצת שלה, לתפריט של ארוחת חג השבועות:

לחם מחמצת כוסמין – לדגן הכוסמין יתרונות בריאותיים רבים, וטעם מתקתק וייחודי. הוא מאפשר גם לאנשים שאינם חובבי לחם מקמח מלא, ליהנות "מהחוויה המלאה" ולהגביר את צריכת הדגנים המלאים בתזונתם. בהשוואה לשאר הדגנים המלאים, דגן הכוסמין עשיר ברכיבים חיוניים כגון סיבים תזונתיים, נוגדי חמצון וויטמינים ומינרלים, שאת חלקם הוא אף מכיל בכמות גבוהה יותר מזו שקיימת בחיטה הרגילה. לחם הכוסמין קל יותר לעיכול, ואף מקנה תחושת שובע לאורך זמן. 

לחם מחמצת 100% שיפון קל- לחם 100% שיפון קל הינו לחם מופחת קלוריות העשוי מדגן השיפון המלא, מחמצת שיפון וסיבים תזונתיים. השיפון המלא עשיר במיוחד בסיבים תזונתיים, חלבון, ברזל, אבץ וחומצה פולית, ומצטיין באינדקס גליקמי מבין הנמוכים שבדגנים. 2 פרוסות מכילות כ- 16-24% מההמלצה היומית לצריכת סיבים למבוגר, וכ- 19-23% מההמלצה היומית לצריכת חלבון.

לחם מחמצת חיטה מלאה ודגנים – לחם מחמצת חיטה מלאה ודגנים עשוי מקמח חיטה מלא וממחמצת חיטה, בתוספת דגנים וגרעינים, זרעי פשתן ושומשום. המחמצת הייחודית בה אנו משתמשים מעניקה טעם וארומה הייחודיים ללחמים שלנו.

לחמי המחמצת של מאפיית אנג'ל אינם מכילים תוספת סוכר, נושאים את תו "אפשריבריא" בהמלצת משרד הבריאות לתזונה בריאה יותר ונושאים את תו העמותה הטבעונית הישראלית"Vegan Friendly".


הטעם החדש של קינדר בואנו מגיע לישראל: קינדר בואנו קוקוס במהדורה מוגבלת

30 שנה לאחר השקת קינדר בואנו, פררו מרחיבה את מגוון הטעמים ומשיקה את הטעם הרביעי – קינדר בואנו קוקוס אשר מציע חוויה רב חושית של טעמים עם שוקולד לבן, אגוזי לוז וחלב קוקוס במעטפת של וופל פריך ודק.

קינדר בואנו קוקוס מצטרף כמהדורה מוגבלת לשלושת הטעמים המוכרים: קלאסי, דארק ולבן. כמו בכל הטעמים הוא מגיע ב-2 אצבעות אישיות ארוזות בנפרד.

קינדר בואנו הקלאסי הושק בשנת 1990 ומיד זכה להצלחה רבה בעולם כולו. החטיף המוכר והאהוב בעל המרקם הייחדי מעניק חוויה מעוררת חושים. הוא משלב מילוי קרם חלב ואגוזי לוז עם פריכות של וופל דק, המצופה כולו בשכבה טעימה של השוקולד של קינדר, בעיטור עדין של שוקולד מריר. 

קינדר בואנו דארק הושק כעבור 16 שנה בשנת 2006 ומשלב ופל מצופה שוקולד מריר מעולה בטעם משובח. בכל ביס מרגישים את השוקולד המריר הנמס בפה וטעם קרמי של אגוזי לוז וופל פריך.

קינדר בואנו לבן הושק בשנת 2015 ומשלב טעם מענג של שוקולד לבן עדין עם מילוי קרמי של אגוזי לוז וופל פריך המבטיחים הנאה מרובה. 

מחיר עפ"י אתר mysupermarket: 4 ₪

כשרות: בהשגחת OUD ובאישור הרבנות הראשית לישראל

מתכון לקפה קר עם TWIX Straw 

קבלו מתכון לקפה קר מרענן המשתלב מצוין עם חטיף שוקולד וקרמל:

מצרכים:

1 כוס חלב

כוס אספרסו קצר

3 קוביות קרח

1 כף של סירופ שוקולד (לא חובה)

סוכר לפי הטעם 

קינמון למי שאוהב

אופן הכנה:

מערבבים בבלנדר את החלב, הקפה, הקרח וסירופ השוקולד.
מערבבים עד לקבלת קצף.
מוסיפים סוכר לפי הטעם.
מעבירים לכוסות (אפשר לקשט בקינמון) 

מגישים עם חטיף  Twix.


מחיר מומלץ לצרכן: 3.9 ₪ לחטיף במשקל 50 גרם
ניתן להשיג ברשתות המזון השונות .


הטבות נוספות תוכלו למצוא בידיעה הבאה .

וגם באינסטגרם שלנו:

View this post on Instagram

מכירות את אתר קופסאות הממתקים "סוויטוויט"? איזה רעיון חמוד, חשבתי. נכנסתי לאתר שלהם, מילאתי שאלון שחקר את ההעדפות שלנו בתחום הממתקים, איזה סוגים אנחנו אוהבים, האם מלוח, האם מתוק, האם שוקולד לבן או מריר, האם נרצה שיפתיעו אותנו או אנחנו מאלה שאוהבים ללכת על בטוח. ואנחנו משפחה של אניני טעם, אוכלים בעיקר ממתקים ממותגים, מילקה, אוראו, קינדר וכאלה. ציינתי את זה, והדגשתי שאני לא מרשה לילדים מסטיקים, טופי ועוקרי סתימות למיניהם. ביקשתי לא לשלוח כאלה. אתמול זה הגיע, ותקשיבו, גם אני כאדם מבוגר, שלא הכי אוהבת מתוק, התרגשתי כמו ילדה. והילדים… היו מאושרים. בקופסה היפה גילינו המון ממתקים (מה שאתם רואים בתמונה זה לא הכל, יש עוד כמה שלא נכנסו). איכותיים, משובחים, ממותגים, מעניינים. אוראו על מקל, ביצי שוקולד של מילקה, כאלה. עם קריצות מלוחות למבוגרים שבמשפחה. מארז סופר מושקע, עם הפתעות קטנות ומשמחות. מאוד מומלץ כמתנת יומולדת או לידה או כשרוצים לשלוח מתנה למישהו שאוהבים, כדי נטו לפנק. לילדים אבל ממש לא רק. כנסו אליהם – @sweetweet.israel. שווים. . . #gifted . #flatlaylover #candybox #candyboxes #sweetsurprise #chocolatebox #unboxing #munecabrava_ii

A post shared by Good Mother (@goodmother_il) on

Comments are closed.