חדשות צרכנות: חטיפים ללא סוכר ועוד

מה חדש בעולם הצריכה? חוברות צביעה לרכישה בדואר, נאגט ירקות לפי צבעים של טבעול, קרקרים של פיטנס בטעמי ירקות ועוד.

חדש מטבעול: נאגטס עשירים בירקות עם ציפוי קרנצ'י המכיל ירקות 

טבעול משיקה מוצר חדש – נאגטס ירקות בצבעים. שלושת המוצרים מורכבים משילובים של ירקות מגוונים בצבעים שונים: נאגטס ירקות כתומים – חטיפי דלורית, בטטה וגזר בציפוי פריך המכיל גזר; נאגטס ירקות ירוקים – חטיפי ברוקולי, קישוא ואפונה בציפוי פריך המכיל ברוקולי ונאגטס ירקות לבנים – חטיפי כרובית,תפוח אדמה ובצל בציפוי פריך המכיל כרובית.

נאגטס הירקות של טבעול מכילים רשימת רכיבים מוכרת, עם עושר של ירקות במילוי ועם ירק בציפוי שנותן פריכיות ומשדרג את החוויה. התוצאה היא נאגטס טעימים, בעלי חווית אכילה קרנצ'ית המדמה שניצל קטן ובעצם מהווה דרך חדשה ליהנות מעושר של ירקות מגוונים שבדרך כלל נעדרים משולחן האוכל המשפחתי. נאגטס הירקות מתאימים כתוספת של ירקות לארוחת צהרים או ערב וכן יכולים להוות ארוחת ביניים מזינה במהלך היום.

מה חשבנו: אהבנו מאוד את הנאגטס, בין היתר גם הילדים וזה מה שהכי חשוב. מוצר טעים ובריא, ממליצים מאוד!

חדש מטבעול: נאגטס עשירים בירקות עם ציפוי קרנצ'י המכיל ירקות
חדש מטבעול: נאגטס עשירים בירקות עם ציפוי קרנצ'י המכיל ירקות

חטיפים ללא סוכר – חברת caring candies

חטיפי השוקולד של "caring candies" – הגיעו לישראל. סדרת חטיפי השוקולד כוללים חטיפי שוקולד מריר וחלב העשויים מרכיבים טבעיים ומכילים מעט מאוד פחמימות. בסדרה 5 טעמים נהדרים: שוקולד מריר עם שבבים של דובדבנים חמוצים, שוקולד מריר עם שבבי מנטה, שוקולד חלב, שוקולד חלב עם שבבי מנטה, ושוקולד חלב עם שבבי טופי.

החטיפים מוכנים באהבה בעבודת יד, והם ללא תוספת סוכר, גלוטן, חומרים משמרים וצבעי מאכל מלאכותיים. הם מיוצרים בחברת "caring candies" מדרום אפריקה – הדוגלת במוצרים בריאים יותר, ומיובאים בידי "שניידר שירות ושיווק".

חטיפי השוקולד מוצעים באריזות במשקל 50 גרם. בשל הרכבם, הם ידידותיים לשוחרי בריאות ולסוכרתיים: הם מכילים 4- 6 גרם פחמימות ל-100 גרם, כלומר 2 – 3 גרם פחמימה בלבד לחטיף במשקל 50 גרם!

שוקולד מריר עם שבבי דובדבן חמוץ: מכיל שוקולד מריר 70% קקאו, בשילוב שבבי סוכריה בטעם מפתיע של דובדבן חמצמץ (לא מכיל פרי), אבקת מלטיטול, איזומאלט, חומרי טעם וריח טבעיים. ללא רכיבים מן החי. מכיל רק 2.5 גרם פחמימות בחטיף. מתאים לטבעונים.

שוקולד מריר עם שבבי מנטה: מכיל שוקולד מריר 70% קקאו עם שבבי סוכריה בטעם מרענן ומפנק של מנטה טבעי, אבקת מלטיטול, איזומאלט. ללא רכיבים מן החי. מכיל רק 2 גרם פחמימות בחטיף. מתאים לטבעונים. 

שוקולד חלב: מכיל אבקת מלטיטול, חמאת קקאו, מסת קקאו (30%), אבקת חלב מלא ודל שומן, שומן צמחי, לציטין מחמניות וחומרי טעם וריח טבעיים מתמציות וניל. מכיל רק 3 גרם פחמימות בחטיף.

שוקולד חלב עם שבבי מנטה: מכיל אבקת מלטיטול, חמאת קקאו, מסת קקאו (30%), אבקת חלב מלא ודל שומן, שומן צמחי, לציטין מחמניות, חומרי טעם וריח טבעיים מתמציות וניל ואיזומאלט. בשילוב תמצית מנטה טבעית. מכיל רק 3 גרם פחמימות בחטיף. 

שוקולד חלב עם שבבי טופי קרמל: מכיל אבקת מלטיטול, חמאת קקאו, מסת קקאו (30%), אבקת חלב מלא ודל שומן, שומן צמחי, לציטין מחמניות, חומרי טעם וריח טבעיים מתמציות וניל, איזומאלט, תמצית טופי מחומרים טבעיים. מכיל רק 3 גרם פחמימות בחטיף.

כשרות: מהדרין פרווה – לשוקולד המריר, וכשר חלבי – לשוקולד החלב (עכו"ם), בהשגחת בד"ץ קייפטאון ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

מחיר:  8.90 ש"ח לאריזה במשקל 50 גרם.

להשיג בחנויות טבע, בתי מרקחת וחנויות פרטיות ברחבי הארץ, ודרך האתר

 www.caringcandies.co.il

מה חשבנו: טעים מאוד וכיף לדעת שיש חטיפים כאלה, שהם גם טעימים וגם מכילים מרכיבים בריאים.

חדש בסניפי הדואר: מארז מנדלות לצביעה לכל בני המשפחה

השירות הבולאי בחברת דואר ישראל הפיק מארז המכיל מבחר מנדלות, אשר מבוסס על  בולי מועדים שהונפקו בחגי תשרי ועוצבו בסגנון מנדלות. המארז כולל חוברת צביעה בת 64 עמודים המכילים מנדלות שונות לצביעה וכן סט הכולל 10 עפרונות צבעוניים. 

מדובר במוצר פנאי שמתאים לפעילות לכל המשפחה בתוך הבית, בעיקר בתקופת החורף והקורונה בהן שוהים יותר בבית והערכה היא מתנה מושלמת במחיר ידידותי.

המארזים נמכרים במאות יחידות דואר ברחבי הארץ. מחיר המארז – 29.90 ₪. בקנייה של מעל 10 מארזים, המחיר למארז 24.90 ₪. 

מארז מנדלות לצביעה
מארז מנדלות לצביעה

שמן זית חדש ומיוחד של "משק אחיה"

"משק אחיה" משיקה מהדורה מיוחדת של שמן הזית הטרי והמודגש ביותר בשנה –

שמן זית של "ראשית המסיק".

מה מיוחד בשמן זה? מדובר בשמן צעיר בעל גוונים, טעמים וארומות מודגשים, שאופיינים לשמן של ראשית המסיק.

"ראשית המסיק" היא תקופה מיוחדת בשנה, בה עצי הזית עמוסי פרי וממתינים בדריכות למוסקים ולשיאה של ההתרחשות החקלאית. בית הבד של "משק אחיה", הנחשב לאחד מ-20 מבתי הבד המובילים בעולם לייצור שמן זית, מקבל מן החקלאים את זני הזיתים הראשונים שמבשילים ומהם מייצרים את שמן הזית המשובח ביותר לצריכה שנתית. שמן הזית שמופק בראשית המסיק של כל זן תמיד יהיה עם ארומות טריות וטעמים עזים ומודגשים. כדאי להתענג על בקבוקי השמן הללו ולנצור את הטעם החזק שלהם בזיכרון החושי, עד לשנה הבאה. 

שמן "ראשית המסיק" של משק אחיה ישווק במהדורה מיוחדת בבקבוקי 750 מ"ל.

כשר מהדרין לשכת הרבנות האזורית מטה בנימין ובהשגחת הבד"ץ חוג חתם סופר.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 39 – 45 ₪ לבקבוק 750 מ"ל.

משק אחיה הינו מותג בוטיק המייצר ומשווק את כל טוב האדמה: שמן זית, יין, זיתים, טחינה ודבש. המשק הוא חברה חקלאית בת 20 שנה שמגדלת עצי זית וכרמים, מפעילה בית בד מודרני לייצור שמן זית איכותי במיוחד.

קרקרים חדשים של פיטנס בשילוב ירקות

2 מוצרים נוספים המכילים ירקות מצטרפים לסדרת – קרקר פיטנס THIN. מוצר אחד בתוספת בטטה ומוצר שני בתוספת סלק.

סדרת קרקר THIN של המותג פיטנס מכילה דגנים מלאים, הקרקרים טעימים, צבעוניים, דקים וקריספיים ומכילים כ- 99 קלוריות ל- 5 יחידות בלבד.

הקרקרים משתלבים נהדר בכל ארוחה, עם גבינה, ממרחים או סתם לנשנוש, מכילים דגנים מלאים וירקות לתזונה טובה ומאוזנת יותר, כל זאת מבלי להתפשר על הטעם.

מילה שלנו: טעמנו ואהבנו מאוד, גם אנחנו הגדולים וגם הילדים.

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.  

כשרות : בד"ץ העדה החרדית

קרקרים בריאים וטעימים של פיטנס
קרקרים בריאים וטעימים של פיטנס


Comments are closed.