לקראת פסח: רעיונות למתנות יפות

תירוש והגדה עם תמונה והקדשה אישית

קבלו רעיון למתנת חג ייחודית ומרגשת לכבוד פסח: תירוש כרמל המקורי , המעוטר בתמונה שלכם ושל האהובים עליכם, יחד עם הגדה פרסונלית הנושאת את תמונתכם.  

צילום דני דין

הפעילות הייחודית מתחברת לערך הליבה של מותג יקבי כרמל  "לחיי רגעים של שמחה" במטרה להביא את הזיכרונות המשותפים והמרגשים לשולחן החג וגם ליצור חדשים.

רן אסא, מנהל השיווק של יקבי כרמל:  "לאור ההצלחה בראש השנה החלטנו להמשיך הפעילות ולהציע חידוש לכבוד פסח: תירוש כרמל המקורי בעיצוב אישי יחד עם הגדת פסח ממותגת ופרסונלית על מנת להעביר את רגעי השמחה המשותפים והאישיים הקיימים בכל בית בישראל ולהעניק מתנה מרגשת וייחודית שתלווה את ארוחות החג."

כיצד מזמינים? נכנסים לכתובת   https://tirosh.aprint.co.il/

בוחרים תמונה שמחה ומרגשת, עורכים אותה על גבי בקבוק התירוש הנבחר, מצרפים טקסט קצר עם הקדשה  אישית וממשיכים לעמוד לעיצוב הגדה אישית. לסיום, בוחרים את אפשרות השילוח: משלוח עד הבית בתוספת תשלום או איסוף עצמי מאחת מנקודות האיסוף בתפוצה ארצית.. 

*מחיר מומלץ לצרכן  ל'תירוש כרמל המקורי' בתווית אישית דרך ממשק דיגיטלי בלבד  19.90 ₪  (באיסוף עצמי לא כולל דמי משלוח)

*מחיר הגדה פרסונלית 9.90 ₪

*מחיר תירוש כרמל המקורי 1 ליטר 16.9 ₪ ברשתות השיווק ובחניות נבחרות.

הפעילות תתקיים בין התאריכים 01.04.19 -31.04.19

מצעי השראה של ורדינון

המותג ורדינון, שבו אני נזכרת בכל חג, מציע לנו פתרון מושלם למתנה לחג. מצעים זו המתנה האולטימטיבית, כי אין משהו משמח יותר מסט חדש וצבעוני. ניתן לבחור ולקנות את המתנה דרך האתר של ורדינון, לעיתים במחיר זול יותר מאשר בחנויות, אין צורך להיסחב לקניון, והמוצר מגיע ארוז ויפה עד הבית.

בימים אלה, לקראת החג, מציע האתר הנחות של 30 אחוז על הקולקציה החדשה והנחות משמעותיות יותר על פריטים מהעונה הקודמת. המשלוח הוא חינם ברכישה מעל 149 ש״ח, בכפוף לתקנון.

כך תוכלו לרכוש במחיר שווה ביותר שמיכות חורף לילדים עם הדפסים יפים (שיהיה לחורף הבא), סטים מפוארים מלאים בכחצי מחיר, וגם קולקציות קיציות ורעננות שממלאות אותך בהשראה.

קולקציית הקומיקס שבתמונה, הנמכרת בתפזורת ובמבצע של 1 פלוס 1, הרשימה מאוד בייחודיות שלה, ובערך העיצובי המוסף שהמצעים המגניבים האלה מעניקים לחדר.

מתוך אתר ורדינון

מערכות שינה של סטים מלאים, בעיצובים רעננים של פרחים או לחילופין קלאסיים ומאופקים, עשויות מבדי כותנה איכותיים, המתאימים למזג האוויר החם.

Spring Break  – סדרת מערכות שינה העשויות מבדי סאטן 100% כותנה נעימים למגע המעוטרים באיורים של שלל פרחי בר, בנגיעות של בדי תחרה וקרושה.

La Boheme Chic – סדרה יוקרתית בסגנון קלאסי של מצעים במראה אלגנטי ומאופק בצבעי שחור ובז' רכים ומעודנים. למשל Alexandra – סט מצעי סאטן 100% כותנה עם מוטיבים גיאומטריים אתניים בסגנון ציורי מנדלות (הסט הימני בתמונה:)

מתוך אתר ורדינון

סולאנז' – סט אלגנטי ואיכותי העשוי מבד סאטן 100% כותנה מבריק בצבע בז' עדין עם מסגרת בסגנון צעיפי המשי של בתי אופנה יוקרתיים; Eve – מצעי 100% כותנה  בעיצוב מיוחד המשלב עיטורים של פרחים קטנים בשזירת חוטי זהב שנראים ממש כרקומים בעבודת יד.

הקולקציות הקייציות מאוגדות בסטים של סדין מעוצב עם זוג ציפיות תואמות, במגוון הדפסים של פירות כמו אננס ואבטיח ומשפטי השראה באווירה של החופש הגדול.

וראו באיזה סט אני התחדשתי לקראת החג:

לקראת הקיץ אפשר יהיה ליהנות גם משמיכות מעבר מכותנה פרקל עם רקמה מעודנת, המתאימות גם לשמש ככיסויי מיטה. בנוסף גם מכריות אורטופדיות חדשות: כרית השומרת על קרירותה באמצעות טכנולוגיה מיוחדת וכרית הלבנדר המדיפה ניחוח עדין המבטיח גם איכות שינה טובה בזכות סגולתם המרגיעה של פרחי הלבנדר

לרגל השקת הקולקציה החדשה ייהנו לקוחות ורדינון מ-30% הנחה בכל קנייה מעל 149.9 ₪.

לקונים בסניפי הרשת ובאתר https://www.vardinon.co.il/.

בתוקף עד 30.4.19.

מוצרי השראה של טל שפיר

קיבלנו לסיקור מארז יפהפה מבית המאמנת העסקית טל שפיר. לוחות תכנון, מחברת השראה, שלל מדבקות ליומן ואפילו בקבוקון של אבקת פיות לעת הצורך. מארז מושלם של פיצ׳יקפעס, שמטרתו להזכיר לך מדי יום כמה את מוצלחת. לא רעיון מדהים למתנה לחברה/גיסה/חמות או כל מי שאוהבים?

ראו תמונות באינסטגרם שלנו והיכנסו לאתר של טל לפרטים נוספים.

Comments are closed.