כל מה שיעשה לכם טוב – בפסח הקרוב

היין

יקבי כרמל אחד המותגים הכי ישראלים שיש, הוקמו לפני 137 שנים, ולא פספסו מאז אף לא בציר אחד.

לאחרונה, יקבי כרמל זכו ב-3 מדליות זהב בתחרות היינות המוערכת Best Value 2019, אליה נשלחו 146 יינות ישראלים, אשר נבדקו בטעימה עיוורת על-ידי צוות של 20 שופטים שכלל סומליירים, ייננים וטועמים מקצועיים.

היינות הזוכים במדליות זהב:
Vineyards סירה/מורוודר מרום הגליל 2014 – קטגוריית יינות שיראז.
Private Collection קברנה סוביניון 2017 – קטגוריית יינות אדומים עד 50 ₪.

קברנה שיראז אזורית 2015 – קטגוריית בלנד מבוסס קברנה סוביניון

סדרת Private Collection זוכה באופן קבוע במגוון מדליות בקטגוריות השונות כבר משנתה הראשונה של תחרות BEST VALUE.

לכבוד חג הפסח הקרב, נמליץ לכם על יין מעולה, שמוגדר כיין ״לשתייה ולא לטעימה״, מותג ישראלי אותנטי במחיר הוגן.

שתי סדרות ליקבי הכרמל:

סדרת SELECTED, בציר חדש 2018:

יפתח פרץ, היינן הראשי של יקבי כרמל:  "יינות סלקטד הלבנים של בציר 2018 מתאפיינים בארומטיות נעימה והרמונית והיינות האדומים מתאפיינים בצבע טוב ובמרקם מלא ועשיר וזאת בעקבות עונת גידול הגפן בבציר 2018, אשר התאפיין בחורף חם עם מעט מנות קור אשר הקשו על התעוררות אחידה של הגפן מתרדמת החורף שלה. כמו כן, אביב גשום עם מספר אירועי גשם במהלך פריחת הגפן והחנתה, תרמו ליבול נמוך משמעותית בחלק מן הזנים, ובעיקר בענבים הלבנים. יבול נמוך יחד עם קיץ שהתאפיין בטמפרטורות מתונות יחסית תרמו להבשלות אחידות, מהירות וטובות, עם נתוני סוכר טובים וחמיצות טבעית מצוינת."

סדרת SELECTED  ביססה את מעמדה לאורך השנים כסדרת יינות מובילה בישראל, המעניקה תמורה גבוהה למחירי היין הנוחים. בסדרה מגוון יינות וזנים: אדומים, לבנים, סמוקים ומוסקטו. יינות נגישים בעלי אופי צעיר, פירותי ורענן. המגוון ואופיים הנגיש של יינות סדרת SELECTED המותאמים לחיך הישראלי מאפשרים לכל אחד ליהנות מכוס יין במגוון הזדמנויות צריכה אישית, ארוחה משפחתית ובכל אירוע ואירוח.  יינות הסדרה הם יינות עסיסיים, שכיף לשתות אותם, "יינות לשתייה ולא יינות לטעימה".

*ניתן לרכוש את היינות של סדרת SELECTED ברשתות שיווק נבחרות במחיר מומלץ של 30 ₪.

סדרת Private Collection בציר 2017:

סדרת יינות איכותית הזוכה לפופולריות רבה בקרב בתי האב בישראל ומוכרת למעלה מ-1 מיליון בקבוקים בשנה בממוצע. יינות סדרת Private Collection זוכים בשנים האחרונות לשבחים רבים בזכות איכות היינות הגבוהה והתמורה למחיר שהיא מעניקה. הסדרה הפכה לזוכה סדרתית בתחרויות Best Value. כמו כן, סדרת Private Collection  הינה הסדרה המובילה בקטגוריית המחיר שלה.  היינות האדומים של סדרת Private Collection בעלי אופי מורכב ומחוספס ונוכחות בולטת, היינות הלבנים בעלי חומציות גבוהה ותומכת, רעננים ומתאימים לאוכל.  היינות בסדרה: האדומים – קברנה סוביניון, מרלו, שיראז, קברנה מרלו. הלבנים – שרדונה, סוביניון בלאן,  אמרלד ריזלינג קולומברד, מוסקט.

* ניתן לרכוש את היינות מסדרת Private Collection  ברשתות שיווק נבחרות במחיר מומלץ לצרכן: 40 ₪.

כלים חד פעמיים מפוארים

כלי אוכל במראה פורצלן שלא צריך לשטוף בתום הסעודה? רשת פעמית סטור שדרגה לכבוד החג את מבחר הכלים החד פעמיים, ומציעה סטים מפלסטיק קשיח ואיכותי ומראה של פורצלן אמיתי, בשלל צבעים ודוגמאות.

המחירים סבירים בהחלט ומשתלמים למי שרוצה לחסוך לעצמו בלאגן וכאב ראש לאחר האירוח.

צילום: בועז לביא

הצבעים השולטים בקולקציה הינם בהתאמה לטרנדים השולטים בתחום העיצוב לבית, כגון שילובים של זהב וצבעים מונוכרומטיים, כך שניתן ליצור שילובים במראה יוקרתי, וטוטאל לוק בהשלמה של מפות, מפיות, ראנרים, סידורי פרחים, נרות וכו.

מחירים:

חבילת צלחות 10 יחידות החל מ-  8.8 שקל

חבילת כוסות 20 יחידות החל מ-  קריסטל מרובע ב 10 שקל

חבילת גביעים 12 יחידות החל מ- 8.9 שקל

חבילת סכינים החל מ- 4.4 שקל

חבילת מזלגות החל מ- 4.4 שקל

חבילת כפות החל מ-4.4 שקל

חבילת כפיות החל מ-  4.4 שקל

מפות החל מ- 4.5 שקל

ראנרים החל מ- 13.9 שקל

להשיג בסניפי פעמית סטור ברחבי הארץ.

מוצרים למטבח

מותג ניקול משיק לקראת חג הפסח מוצרים חדשים תחת טרנד הנוחות "אורך לפי צורך" – נייר אפייה ומפת שולחן שקופה.

ניסינו את המוצרים והתלהבנו – נייר האפייה כיסה במהירות תבניות בגדלים שונים, החל מהקטנות ביותר ועד לתבניות תנור סטנדרטיות. מפת השולחן נפרשה קלות ובנוחות.

לסיכום, מוצרים נוחים לשימוש ומנוצלים עד הסוף!

המוצרים החדשים מגיעים עם מתקן לחיתוך קל, באריזת קרטון.

מידע נוסף על המוצרים:

נייר אפייה בגליל עם מתקן לחיתוך קל :

  • אורך 25 מטר- ארוך ב 20% מנייר אפייה בשקית
  • רוחב 37 ס"מ – ברוחב תבנית תנור סטנדרטית

מפת שולחן שקופה בגליל עם מתקן לחיתוך קל לשימוש חסכוני לפי אורך השולחן:

  • להגנה ושמירה על נקיון השולחן והמפה
  • אורך 20 מטר- מתאים לכיסוי כ 11 שולחנות באורך 1.80 מ'
  • רוחב 1.30 מטר

הפריטים החדשים מצטרפים למוצרים נוספים של ניקול עם מתקן לחיתוך קל מסדרת "אורך לפי צורך": רדיד האלומיניום 60 מ' וניילון נצמד 60 מ' ו 150 מ'.

נייר אפייה – מחיר מומלץ לצרכן – 19.90 ש״ח

מפת שולחן בגליל – מחיר מומלץ  22 ש״ח

ההגדות

2 הגדות פסח לילדים נחתו אצלנו לסיקור, ואת שתיהן אימצנו:

ההגדה החילונית הגדתא מאת רקפת צור, מהווה אופציה טובה למשפחות החילוניות שלא מתחברות לסדר פסח כהלכתו. ההגדה מביאה את סיפור יציאת מצרים על שיריו, סיפוריו ולקחיו, ועושה זאת בשפה עדכנית וברורה, מלווה בהומור ובאיורים מושכים. היא מספרת על יציאת מצרים, וגם את סיפורו של משה. לא שוכחת את המושגים העיקריים של פסח, כגון ארבע הכוסות, מה נשתנה ואפיקומן. הסיפור של ארבעת הבנים מסופר כאן בגרסה שוויונית שבה יש שני בנים ושתי בנות.

ההגדה אינה כוללת קטעים בארמית, אינה כוללת ברכות (מלבד לחיים), ואינה כוללת דברי רבנים.

רקפת צור (47) תושבת חדרה, בת זוג, אמא לשני ילדים בחינוך דמוקרטי, מטפסת, קרמיקאית וציירת חובבת, אוהבת לטייל. לפעמים גם כותבת. במקצועה עובדת בתחום המחשבים ומאפיינת חווית משתמש.

"החלטתי להפוך את ההגדה ממשהו משעמם, מייגע וארכאי לכיף", מספרת רקפת צור, "אני רוצה להמשיך את המסורת, חשוב לי שהילדים שלי יידעו מה השורשים של העם שלהם, ודווקא מהסיבה הזו זה חיוני בעיניי להנגיש להם את המוצר. שיתחברו אליו כמו לטקסט שנכתב בימינו".

"הגדתא – הגדה חילונית לפסח" מאת רקפת צור. איורים: דבורה נצר גרינברג. הוצאת הספרים "אוריון", 28 עמודים. מחיר לצרכן 60 ש"ח. מנוקד. להשיג בחנויות הספרים וכן בחנות ההוצאה בקניון ערי החוף, רחוב סחרוב 19, ראשון לציון ובחנות המקוונת של ההוצאה www.orion-books.co.il

הגדה של פסח לילדים מבית ספר לכל מותאמת לילדים הקטנים ומאפשרת להם להיות חלק פעיל בקריאת ההגדה בליל הסדר.

ההגדרה כוללת את ברכות החג, ולצידן הסברים פשוטים ומובנים על כל ברכה שצריך לברך, הסבר על מה מכילה קערת הפסח ומה הסיבה לכל סימן של החג, מדוע אוכלים מצות, מי מבין הנוכחים בשולחן בחג אמור לקרוא את הקושיות ועוד ועוד.

גם סיפור יציאת מצרים בהגדה מותאם לקוראים הצעירים, וכתוב בשפה פשוטה וקלה להבנה.

ההגדה מלווים באיורים צבעוניים וכתובה באותיות גדולות ומנוקדות.

כריכה קשה

ערכה: חליק

איורים ועיצוב: מיה בר מוחה

הוצאת ספר לכל , מחיר: 74 שקל


Comments are closed.