חדשות הפארם: מרככי כביסה יוקרתיים ועוד

רוצים שהכביסה שלכם תריח כמו בושם צרפתי? מסתבר שזה אפשרי גם מבלי לשפוך על המצעים שלכם חצי בקבוקון של ז׳אדור.

מותג הכביסה Lenor נכנס לתחום הבישום היוקרתי ולאחר כדוריות ה-Unstoppables   שהושקו לפני כשנה, מוציא סדרת מרככי כביסה נוזליים אשר פותחה בשיתוף פעולה עם שלושה מבתי הבושם המובילים בעולם.

בחברה מספרים שהייצור נעשה בטכנולוגיה מתקדמת, המאפשרת שחרור איטי של רכיבי הבישום, מה שנותן לבדים ניחוח עוצמתי עד ל- 12 שבועות, אף יותר מריחו של בושם.

מה חשבנו:

הריחות מהממים בהחלט, אין כאן שאלה. כיבסנו דברים עם פיפי והם יצאו מריחים כמו שדות טוסקנה לאחר הגשם, בדיוק כשקוקו שאנל חלפה על פניהם, וזאת ללא כל זכר למה שעבר על המצעים האלה קודם לכן.

לגבי העמידות של הניחוח על הבגד עד ל-12 שבועות, לא הצלחנו, לצערנו לאמת זאת, שכן חיי הבגדים הנקיים אצלנו הם קצרים מאוד, ואחרי כמה שעות של שימוש הכל הולך שוב לכביסה.

המרככים החדשים מגיעים בשני ניחוחות:

בקבוק בצבע שחור, Lenor Parfum des Secrets Mystery ובקבוק בצבע סגול Lenor Parfum des Secrets Kiss. 
הפקק של הבקבוקים מעוצב כפרח, בדומה לבקבוקוני הבשמים ולידיעתכם, הבקבוק הייחודי זכה בפרס הבינלאומי לעיצוב המוצר.

גודל: 1 ליטר

ניתן להשיג את מרככי הפרימיום החדשים של Lenor בבלעדיות ברשת סופרפארם.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Good Mother (@goodmother_il) on

סדרת EFFECTIVE CARE לעור יבש

לא יודעת מה איתכם, אצלי, חורף שווה עור ידיים יבש, אדום וסדוק. מה עושים במקרים כאלה? מורחים!

סדרת EFFECTIVE CARE היא בדיוק התרופה למצבים כאלה, של יובש מוגזם בעור בתקופת החורף. הסדרה כוללת קרמי
גוף וקרמי ידיים, המעשירים את העור בלחות ל-24 שעות, מסייעים בהגנה מנזקי סביבה ואקלים,
מסייעים בריכוך ובהרגעת העור והכי בסיסי – עושים ריח נעים.

הסדרה כוללת קרם ידיים רגיל, קרם ידיים קטנצ׳יק to go כדי לשים בתיק ולקחת איתך לעבודה, קרם גוף ריחני במיכל גדול של 700 מ״ל, שיספיק לכם לכל החורף וגם קרם גוף מדליק בתרסיס, המיוצר בטכנולוגיה חדשנית להתזה רציפה, נוחה וקלה.

בחודשים נובמבר – דצמבר יתקיימו על מוצרי סדרת EFFECTIVE CARE מגוון מבצעים שווים ברשתות הפארם השונות.

Le Petit Marseillais – מותג טיפוח ממפרובנס שבצרפת

ג'ונסון אנד ג'ונסון משיקה בישראל את מותג טיפוח הגוף מספר 1 בצרפת Le Petit Marseillais. קו מוצרי מותג Le Petit Marseillais כולל מוצרים לטיפוח הגוף שפותחו בשיתוף עם דרמטולוגים ומכילים רכיבים הגדלים בפרובנס.

 הסדרה כוללת 6 סבוני רחצה  ו 3 תחליבי לחות המתאימים לעור רגיל עד יבש, בניחוחות של לבנדר, תות, אפרסק, פטל ועוד.

סבוני הרחצה מוצעים במחיר של 19.90 שקלים ל- 650 מ"ל ותחליבי הלחות מוצעים במחיר של 24.90 שקלים ל 400 מ"ל.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Good Mother (@goodmother_il) on

אגב, מאחורי פיתוח קו המוצרים עומד סיפור ציורי.

מאז המאה ה -19, הנמל שטוף השמש של מרסיי ידוע בזכות סבון האומנים שלו. האקלים הנוח והקרקעות העשירות מאפשרות שגשוג של גידולים שמהם הכינו את הסבונים: זיתים, פרחים מסוגים שונים, פירות הדר ועשבי תיבול.

בתחילת 1980 צרפתי בשם ברנרד לנגל נשבה בקסמיה של מרסיי ובסבונים הצבעוניים והריחניים שמילאו את האוויר. ברגע ההוא, ברנרד קיבל החלטה: להביא את האיכות של מרסיי לשאר העולם. נאמן למסורת האומנותית, ברנרד ליקט את מרכיביו משדות לבנדר סמוכים, מטעי הדר ומטעי זיתים. שילובים מתוקים, מוצרים ריחניים ותשוקה אמיתית הפכו במהירות את קו מוצרי הסבון שלו למוצלח ואהוב.

בהיותו אבא חדש, ברנרד צייר תמונה של בנו סזר יושב על יד הים, העיניים מביטות ישר אל העתיד. הוא לא ידע אז כי תמונה אייקונית זו תייצג מאוחר יותר את סדרת הטיפוח המפורסמת – לה פטיט מרסיי.

ORAL-B : משחת שיניים חדשה למניעת מחלות חניכיים

לחצו כאן למוצרים של אורל בי במחיר הכי טוב שיש!

הקלידו את הקוד goodmotherksp בסל הקניות ותקבלו הנחה. (שימו לב שההנחה היא לשיקול דעת החברה ויכולה להשתנות/להתבטל בכל רגע. הקוד מקנה הנחה על אלפי מוצרים באתר ksp, הכניסו מוצרים לסל הקניות ותגלו את ההטבה).

המותג ORAL B משיק משחת שיניים חדשה עם מרכיב אנטי בקטריאלי ייחודי, אשר הוכחה מדעית כמפחיתה 74% מדימומי החניכיים בתוך 3 חודשים.

ד"ר אורלי ניר שפירא, מומחית לרפואת חניכיים, יו"ר לשעבר האיגוד הישראלי לרפואת חניכיים:
"המשחה מכילה מרכיב אנטי בקטריאלי הקוטל חיידקים ומעכב את פעילותם. בכך המשחה מאפשרת טיפול בגורם למחלה, החיידקים, ולא רק בסימפטום. במקום לשים "פלסטר" ורק לטפל ברגישות, או במקום רק לכווץ את החניכיים ולעדן את הכאב, מומלץ להשתמש בטיפול מעמיק יותר המקנה שליטה במחלה לטווח הרחוק. המשחה קוטלת את החיידקים, מעכבת את ההיצמדות שלהם למשטחי השיניים ובכך מאפשרת הפחתה בדימום, במקביל לטיפול ברגישות השיניים".

איך מזהים דלקת חניכים? אם אתם מבחינים בדימום בצחצוח, ריח רע מהפה, פתיחת מרווחים ונפיחות ורגישות בחניכיים ובשיניים כדאי לפנות למומחה למחלות חניכיים לאבחון וטיפול במחלה.

מה מאפיין את משחת השיניים החדשה של  ORAL B?

–        הוכחה מחקרית כמגנה גם על חניכיים וגם על שיניים רגישות

–        מתאימה גם לטיפול בדימומי חניכיים וגם למניעה עתידית של דימומים ובעיות חניכיים.

–        במחקר שנערך, 8 מתוך 10 משתתפים העידו על טעם מצוין בהשוואה למשחות ייעודיות אחרות, והאריכו בעקבות כך את משך הצחצוח

–        מכילה רכיבים מתקדמים שמטפלים בגורם לבעיות החניכיים, ובשונה מרוב המשחות הקיימות בשוק, לא רק בסימפטום (בכאב/ בדימום).

–        משחת השיניים הטובה ביותר של ORAL B

–        המשחה זוכה לאהדה עולמית בקרב רופאי שיניים ויעילות הרכיבים הפעילים בה מוכחת בספרות מחקרית רחבה

גילוי נאות: חלק מהקישורים שבאתר שלנו יכולים להיות קישורים של תוכניות שותפים שונות, מה שמאפשר לנו לתחזק את האתר ולייצר עבורכן תוכן איכותי ומעניין.

אנחנו מתחייבים להמליץ אך ורק על שירותים ומוצרים שאותם באמת אהבנו, ולסייע לכן לרכוש את המוצרים בעלויות הכי משתלמות עבורכן.

Comments are closed.