סקירה: סדנת תכשיטים מהממת ב״makers״ קניון שרונים

יום שישי בבוקר. דייט של 2 חברות מבואסות מהחיים, בסופו של שבוע מלחיץ ועמוס. הבעלים נשארו עם הילדים ואנחנו נסענו לאוורר את מצב הרוח ולהתמלא בכוחות מחודשים. 

בחרנו להעביר את הזמן בסדנת עיצוב תכשיטים, בסטודיו של makers, בקניון שרונים, מה שבדיעבד התברר כפרודוקטיבי הרבה יותר מארוחת בוקר בבית קפה ו-window shopping בחנויות הקניון.

הייתם מתארים לעצמכם שמשהו שטחי ומונוטוני כל כך, כמו להעמיס חרוזי עץ על חוט דייג הוא זה שיעשה לנו את הסוויץ׳ בראש ובמצב הרוח, ויהפוך אותנו לשמחות ורעננות?

מסתבר שכן.בסטודיו של makers עברו עלינו 3 שעות של תרפיה רגשית וניקוי ראש, בהרבה פחות כסף מפסיכולוג. 180 דקות של תהליך מעצים וממלא בכוחות, כשבמקום בצרות העולם, הראש היה עסוק רק בצבעים, צורות, קומפוזיציות ויופי. 

הסדנא הועברה על ידי ענבל מוסאי ארדיטי, מורה ומדריכה לעיצוב, מעצבת מוצר, תכשיטים ואביזרי אופנה ובעלת סטודיו לעיצוב – לחלוטין אוטוריטה בתחום עיצוב התכשיטים. היא הייתה נעימה, סופר מקצועית ועזרה לכל אחת עם הכיוון.

החוכמה בהעברת סדנאות DIY, וזה משהו שלמדתי כבר מסדנאות DIY פחות מוצלחות בהן השתתפתי, היא להוציא לקוח מרוצה ולא מבואס. לא כולם עוסקים בתחום האומנות ביומיום (רובנו לא), ולא לכולם יש את זה באופן טבעי (לרובנו לא) אבל כשאנחנו באים לסדנא שכזו אנחנו חייבים להצליח עם התוצר הסופי. ולא – נצא ממורמרים, כועסים, ולא נמליץ כלל על הסדנא. 

אז כאן – להפך. המנחה ייעצה, עזרה והדריכה, בנוסף גם עשתה במקומנו חלק מהדברים המורכבים, ובאופן כללי דאגה שכולן ייצאו מרוצות.


הקבוצה הייתה קטנה ואינטימית, של 7 משתתפות בלבד, שהגיעו ברובן בזוגות – 2 חברות (אנחנו), אמא ובת, כלה וחמותה.

תארו לעצמכם – איזו דרך נהדרת לגיבוש זוגי של הרכבי נשים שכאלה, ואיזה רעיון נהדר להעביר ככה בוקר מגבש של קבוצת חברות טובות, בתזמון למשל של חגיגות יום הולדת או מסיבת רווקות. 

בסטודיו של makers התקבלנו בכיבוד שווה ושמפנייה, שעשה נעים בפה ובלב. לא חובה בכלל מצדם, אבל הוסיף מאוד לחוויה של המשתתפות ולתחושה הטובה. 

מבחר החרוזים, השרשראות וחומרי הגלם שחיכה לנו על השולחן היה עצום ומספק בהחלט, והחרוזים הונחו בקומפוזיציות שונות של שילובי צבעים, שעשו את החשק להתחיל להעמיס. האיכות של החומרים הייתה טובה, ההיצע, כאמור, גדול מאוד והתחושה הכללית הייתה שלא חסכו עליך. 


באופן כללי, הסטודיו של מייקרס מעוצב באופן שממלא אותך בהשראה, ובא לך לחזור לשם. הכיתובים המעצימים, הפריטים הייחודיים, העציצים, והתאורה – הכל מתחבר אחד לשני ויוצר אווירה של רוגע והשראה.


מבחינתנו makers קיבלו ציון טוב מאוד על קונספט, שירותיות, השקעה בלקוח ומתן תמורה לאגרה. שאפו!

יצאנו מהסדנא שמחות ומרוצות, והחלטנו לחזור שוב בהמשך, בתקווה שגם הסדנאות האחרות שלהם הן מושקעות, איכותיות ומהנות כמו זו. 

תהליך היצירה הביא אותנו למקום טוב ומאוזן, ושתי השרשראות המושלמות שאיתן כל אחת יצאה מהסדנא, מילאו אותנו בתחושת גאווה של ילד שמביא הביתה את היצירה המושלמת שעשה בגן. 

עלות הסדנא – 280 ש״ח, במהלכה כל משתתף יוצר לעצמו 2 שרשראות ולומד עקרונות בסיס בתחום עיצוב התכשיטים. 

MAKERS הינה חנות קונספט ראשונה ברשת למוצרי עיצוב וסדנאות made by me. הקונספט הינו פרי פיתוח של מתחם שרונים המשלב את כל הפתרונות לחובבי העיצוב תחת קורת גג אחת. חובבי עיצוב יוכלו למצוא ב- makers מוצרים ייחודיים לבית, למשרד, מוצרי נייר מיוחדים וגדג'טים מעוצבים וליהנות ממבחר סדנאות עיצוב .

המתחם פועל במגוון רחב של תחומים עם למעלה מ-25 מנחים מקצועיים ויותר מ- 60 סדנאות ביניהם טקסטיל, סקארפ, תכשיטים, עיצוב בנייר, נגרות, עיצוב בבטון, ריהוט, מקרמה, קליגרפיה, עיצוב בברזל  ועוד. הפורמט מבוסס על מפגש אחד עד חמישה, כ-3 שעות בכל מפגש . בסדנא לומדים להכין מוצר בעיצוב אישי.

טרנד ה- made by me מתבסס על 3 מגמות מובילות:

שימושים בחומרים השונים – היכולת ליצור מוצרים שונים מאותו החומר.

בסדנת הבטון ניתן לעצב מגש , עציץ , מנורה ואפילו תכשיטים, בסדנת הנייר ניתן להכין איגרות ברכה, יומן מסעות, וגם רהיטים, בסדנאות עיצוב התכשיטים נמצא עיצוב שרשראות מנייר, חרוזים, סריגה ועוד.

מגמת המיחזור – לעולם ה-made by me יש חלק חשוב בתופעת ה-upsycle העולמית. השימוש החוזר בחומרים מאפשר יצירה ועיצוב של פריטים מדהימים מעבר לכל דמיון כדוגמת סדנת השרפצמיג – מה עושים עם צמיגי רכב שיצאו לפנסיה? צובעים, מרפדים והגלגל של פעם הוא השרפרף של היום. ומצעצועי הילדות אפשר להרכיב מראה משמחת מרהיבה.

מגמה חדשה בצמיחה מיקסמדיה – שילוב של עיצובים ותחומים שונים בעיצוב אחד. כמו העברת תמונה על עץ, עבודות פופ ארט שילוב תמונות ואיורים על פריטי אופנה ועוד.

כבית תוכן לעולם העיצוב, makers היא המקום לכל מי שעיצוב מדבר אליו , מהותיקים בתחום ועד לחובבי הטרנד החדשים.

ל"מעצבים המנוסים" שמכירים את התחום, אוהבים אותו ומחפשים מקום ללמוד דברים חדשים יש את ההזדמנות לעבוד עם מנחה מקצועי וליהנות ממגוון סדנאות חדשות ומיוחדות של מנחים מכל הארץ.

אליהם מצטרף קהל חדש שרק נחשף  לטרנד ה- made by me שמתפתח בעולם – חובבי פנאי רבים שמחפשים משהו כייפי חדש לעשות, להתעסק עם הידיים ולייצר משהו יחודי .

בין המרצים, מנחים ואמנים מוכרים כמו קרן שפילשר, טל טנא צ'צ'קס ,דודו דהאן, דבורה סיון, יוסי שנפר, יורם קפלן ועוד .

כחלק ממגוון הפעילויות השנתיות שצפויות להתקיים בחנות הקונספט מתוכננות תערוכות מעצבים חודשיות ויערכו מפגשי עיצוב והרצאות .

חנות Makers, בקניון שרונים בקומה השנייה.

טווח מחירים-  מוצרים בחנות- מ30 ש"ח ועד ל1000 ש"ח

מחירי סדנאות- מ-220ש"ח ועד 480 ש"ח . מירב הסדנאות הן בנות מפגש אחד שנמשך כ- 3 שעות בממוצע. סדנאות עיצוב לפריטים מורכבים הן בנות 2 מפגשים ויותר.

ימים א'-ה' 9:30-22:00

יום שישי 9:00-15:00

שבתחצי שעה מצאת השבת ועד 22:30

רגע, אולי פספסת כאן משהו חשוב –

בואי לעמוד שיש בו עשרות דוגמיות, ערכות התנסות, קופונים, תווי שי, קאשבקים – יש מתנות חינם: כל הדוגמיות וערכות ההתנסות שיש

עוקבת אחרינו באינסטגרם?

מדי שבוע אנחנו מחלקים בסטורי מוצרים לתינוק, ספרים, מוצרי קוסמטיקה, משחקים ועוד. לחצי על התמונה למעבר לאינסטגרם שלנו:

https://www.instagram.com/p/B6xNwbIB1eg/

Comments are closed.