פורים 2019: אירועים, רעיונות לתחפושות בן רגע ועוד

התחפושות

לקראת חג פורים הקרוב ריכזנו עבורכם מספר רעיונות הורסים לתחפושות פשוטות (לחצו על הכותרת של כל תמונה למעבר לידיעה), ובנוסף נעדכן כאן על כל אירועי פורים 2019, בכל הארץ. מומלץ לשמור את העמוד במועדפים.

7 תחפושות בלונים שאי אפשר להתעלם מהן

תחפושות על בסיס בלונים יכולות להיות מורכבות מאוד להכנה או לחילופין, מהירות וזולות. מה שבטוח זה שאף אחד לא יוכל להתעלם מכם!

19 תחפושות של חולצה אחת בלבד

כן, הבנתם נכון. הכתבה הבאה מיועדת לעצלנים שביניכם – 19 רעיונות לתחפושות מבריקות על בסיס טישירט אחת פשוטה.

תחפושות מומלצות של נסיכות – מאליאקספרס

בפורים לפני שנה הזמנו שתי תחפושות של נסיכות מאליאקספרס, רפונזל ושלגייה, והתלהבנו מהמשלוח המהיר והאיכות הטובה של השמלות. העלות היא בסך הכל כ-30 ש״ח לתחפושת.

לפרטים נוספים ורכישה לחצו כאן.

כדאי להירשם באתר קאשבק, כדי לקבל החזרים על הרכישות שלכם באליאקספרס ו-ebay. לפרטים והרשמה לחצו כאן.

ואם תעדיפו להסתפק רק באיפור פנים מרשים – המותג "קימיון" מציע מארזים של צבעי איפור הזוהרים בתאורה אולטרא סגולה של מועדוני הריקודים.

האיפור מוצע בגווני נאון זוהרים של ורוד, כתום, צהוב, וכחול ובאריזות שונות של גלגלי צבע המאגדים את כל הגוונים, שפופרות קטנות, צמדים של עפרונות או לחלופין שפופרת בודדה במגוון צבעים.

על גבי האריזות מופיעות דמויות מאופרות כהמלצה ודוגמאות.

צבעי הנאון מותאמים לאיפור פנים, נטולי פארבנים, אינם רעילים והתמרוקים ניתנים לשטיפה במים וסבון.

שימו לב – ערכות צבעי הניאון אינן מיועדות לשימוש מתחת לגיל 14.

מחיר: החל מ- 15 ₪ עד 30 ₪

בנוסף מציע המותג ״קימיון״ ערכות איפור המותאמות לילדים מגיל 3 ומעלה וגם שבלונות על מנת להקל עליכם את מלאכת הציור.

להשיג בחנויות הפארם ובחנויות ההפנינג .

משלוחי מנות

אריזות חד פעמיות עם ליצנים, צלופנים, רעשנים, סרטים צבעוניים, ושלל פרטי אריזה נוספים תוכלו למצוא בסניפי פעמית סטור ברחבי הארץ.

אירועי פורים ברחבי הארץ

אירועי פורים יתקיימו השנה בתאריכים 19-22 במרץ, וחלקם יתפרסו על ימים נוספים במהלך החודש. באינדקס האירועים של אתר goodmother.co.il תוכלו למצוא את האירועים שהכי מתאימים לכם, לפי מיקום, גילאים וסוג האירוע.

פסטיבל הומור על שם ספי ריבלין, תערוכת ליאונרדו דה וינצ׳י ואטרקציות מיוחדות נוספות – באינדקס.

אירועים נוספים, חינם או בתשלום סמלי:

אגדות הילדים המוכרות והאהובות מתעוררות לחיים בסנטר:

מה: סינדרלה, כיפה אדומה, אליס בארץ הפלאות ודמויות קסומות נוספות מהאגדות יוצאות לטייל בסנטר במהלך חופשת פורים. דמויות חיות והופעות רחוב של גיבורי הילדות האהובים יתקיימו בחללי הסנטר לאורך חופשת החג, במספר מוקדים.

מתי: בימים רביעי וחמישי ה-20-21.3.19 בין השעות 11:00-17:00 וביום שישי ה-22.3.19 בין השעות 10:00-14:00.

איפה: דיזנגוף סנטר, רחוב דיזנגוף 50, תל אביב.

כמה: חינם.

הסנטר מתחפש למבוך אימה:

מה: בפורים הקרוב גם מרתפי הסנטר יתחפשו, השנה הם יהפכו למבוך האימה "קרקס האימים", שייפרס על שטח של 200 מ"ר ויעוצב בהשראת עולמות הקרקס. המבקרים יזכו לחוויה בלתי נשכחת במרתפים החשוכים, בזמן ששחקנים מקצועיים, שיאופרו ויחופשו לדמויות מפחידות, יפתיעו את המטיילים, בדומה למבוכי אימה הפופולאריים באירופה ובארה"ב. במבוך יפעלו מספר אזורים מפחידים במיוחד, שיעוצבו בתפאורה ותאורה מלחיצה ומקפיאת דם.

מתי: בין הימים שלישי עד חמישי בתאריכים 19-21.3.19, בין השעות 11:00-20:00. ביום שישי ה-22.3.19 בין השעות 10:00-15:00.

איפה: בקומה מינוס 4, דיזנגוף סנטר, רחוב דיזנגוף 50, תל אביב.

כמה: 50 ₪ מחיר מלא. 35 ₪ למציגי שובר הנחה, ההרשמה מראש באתר eventbuzz.co.il

קרנבל בבאר יעקב:

מה: הפנינג פורים ססגוני ושמח במיוחד עם ביתני יריד ענקיים שיכלול בין היתר עמדות משחק פורימיות נושאות פרסים, כמו קליעה למטרה, חץ וקשת, הפלת פחיות, קליעת טבעות, בול קליעה ועוד. בנוסף, במקום יתקיימו סדנאות יצירה מגוונות ומיוחדות לכל המשפחה, עם מגוון רחב של חומרים ואלמנטים שונים, בהן הילדים יתחדשו בכובעי ליצן ענקיים, מסכות ורעשנים, אותם ייקחו למזכרת ויוכלו ליהנות מהם לפי מסורת החג. הכניסה וההשתתפות בחינם.

מתי: יום חמישי ה-21.3.19 בין השעות 16:00 ועד 20:00.

איפה: קניון באר יעקב: רחוב שא-נס 17, באר יעקב.

כמה: חינם.

מסיבת פורים בסימן ברייקדאנס ביבנה:

מה: מסיבת רחוב שתצדיע לתרבות הברייקדאנס וההיפ-הופ בישראל, עם דיג'יי שיתקלט בלייב, מופע של ראפר, תחרות תחפושות נושאת פרסים, מופע הברייקדאנס המקצועי של "אריות ציון", רקדני "פריסטייל פסטיגל 2018", ולאחריו יתקיים ריקוד המוני בסגנון "פלאש מוב", בשיתוף הקהל. מבקרי ההפנינג ייהנו גם ממופע חגיגי של המרכז לאומניות הרחוב היפ הופ עם אנימלי (מלי חיניץ). במקום יוצב דוכן איפור מקצועי, שיכניס את החוגגים לאווירת החג. מכבי שירותי בריאות יציבו עמדת תחפושות לילדים של רופא, פרגוד וצלם מגנטים, מאפרת שתאפר את הילדים ותעשה קעקועים לבחירת הילדים.

מתי: ביום שישי ה-22.3.19 בין השעות 10:00-13:00.

איפה: רוגובין יבנה, רחוב הדוגית 16, השכונה הירוקה, יבנה.

כמה: חינם.

בית הממתקים של עמי ותמי בירושלים:

מההמכשפה של עמי ותמי תזמין את הילדים להיכנס לביתה המפורסם, שם תחלק להם ממתקים ואף תעלה מופע היתולי. במקום יופיעו גם כוכבי הילדים יותם ומיקה ויעלו עם שירי חג, מוזיקה, ריקודים, משחקים עם הקהל ותחרות תחפושות נושאת פרסים. לאורך כל שעות הפעילות יתקיים הפנינג פורימי עם מגוון מתחמי פעילות, כמו אמן בלונים, אמן קביים, עמדת איורי פנים ודוכן צילום מגנטים.

מתי: ביום שלישי ה-19.3.19 בין השעות 16:00-18:30.

איפה: קניון לב הפסגה, שדרות משה דיין 106, פסגת זאב, ירושלים.

כמה: חינם.

בעפולה חוגגים את פורים עם טום וג'רי:

מה: פסטיבל פורים יוקדש לדמויות האהובות טום וג'רי, עם מגוון מתחמי פעילות וסדנאות יצירה, כמו עמדת איפור פורימית, בלונאי בדמות ליצן קרקס יחלק בלונים צבעוניים, סדנת יצירת מסיכות ויצירות באווירת החג ועמדת צילום לכל המשפחה כשברקע הדמויות האהובות של טום וג'רי. בשעה 18:00 יתקיים המופע המוזיקלי שיארח את טום וג'רי בשירים מוכרים, שבסופו תתקיים תחרות תחפושות נושאת פרסים.

מתי: ביום חמישי ה-21.3.19, בין השעות 16:00-19:00.

איפה: קניון העמקים: רחוב יהושע חנקין 14, עפולה.

כמה: חינם.

עליסה בארץ הפלאות מגיעה לאשקלון:

מה: מסיבה בהשראת סיפור הילדים האהוב עליסה בארץ הפלאות, עם מגוון פעילויות מהנות לילדים, כמו פינת איפור מקצועי, פינת קעקועים עם דמויות מהספר, עמדת צילומי מגנט ועמדת יצירה להכנת מסכות בקונספט של עליסה בארץ הפלאות.

מתי: ביום חמישי ה-21.3.19, בין השעות 11:00 ועד 13:30.

איפה: קניון חוצות אשקלון: שד' בן גוריון, רחוב נח"ל 1, אשקלון.

כמה: חינם.

כוכבי מפרץ ההרפתקאות כובשים את מעלה אדומים:

מה: כוכבי ערוץ ניקולודיאון ישעשעו את ילדי מעלה אדומים, שייהנו מהפנינג עם עמדת איפור מקצועית, עמדת קליעת צמות, עמדת קעקועים זמניים והפתעות נוספות. גולת הכותרת של היום תתקיים בשעה 11:30, בהופעתם של גיבורי "מפרץ ההרפתקאות". מיד לאחר סיום ההופעה, הילדים יוכלו להצטלם עם גיבוריהם בעמדת צילום מיוחדת.

מתי: ביום שישי ה-22.3.19, בין השעות 10:00 עד 13:00.

איפה: המרכז של קרסו במעלה אדומים: רחוב הרכס 31, מעלה אדומים.

כמה: חינם.

פורים מהאגדות ביבנה:

מה: הפנינג ססגוני וקסום בהשראת עולם האגדות הקסום. במתחם יפעלו מספר עמדות הפעלה אינטראקטיביות ומהנות במיוחד, כמו עמדת קריקטורות באווירת רובין הוד, בעמדת צילום מהאגדות משפחות וילדים יוכלו להגיע להצטלם מחופשים ויקבלו מגנט למזכרת, בעמדת האיפור המקצועי הילדים והוריהם יוכלו להתאפר ולהפוך לכל דמות שירצו. בנוסף, במקום תתקיים לאורך כל שעות הפעילות במה פעילה בקונספט של "במה ושבעה תפוחים" באווירת שלגיה עם תחרות תחפושות נושאת פרסים.

מתי: ביום שלישי ה-19.3.19, בין השעות 16:00 עד 19:00.

איפה: המרכז של קרסו ביבנה, רחוב הנחשול 22, יבנה הירוקה.

כמה: חינם.

הפנינג תיאטרון רחוב באבן יהודה:

מה: אמני תיאטרון רחוב מוכשרים יתפעלו מתחמי פעילות, שמוקד כל מתחם יוקדש לאמנות רחוב מרתקים, כמו אמנית בועות סבון, שתוך כדי שירתה תפריח בועות סבון לנגד עיניי הקהל, מתחם של פסל חי עם דמות תיאטרלית המנגנת בכינור ומסתובבת בין החוגגים. גם רוכלת החלומות תהפנט את הקהל, שתפזר מרשמים להגשמת חלומות. במקום גם תקפץ דמות על קביים שתבדר את הילדים בסלטות מפתיעות.

מתי: ביום שישי ה-22.3.19 החל מהשעה 10:00 ועד 13:00.

איפה: המרכז של קרסו, רחוב המייסדים 62 פינת ההסתדרות, אבן יהודה.

כמה: חינם.

מהפסטיגל לנתניה:

מהמסיבת הרחוב הענקית של נתניה תארח את הרכב "אריות ציון", רקדני "פריסטייל פסטיגל 2018", שיעלו עם מופע ברייקדאנס מיוחד, בליווי ראפר ודיג'יי במוזיקה חיה, שמיד לאחריו הילדים יוזמנו להצטלם עם הכוכבים האהובים. במקום תתקיים גם תחרות תחפושות נושאת פרסים וכן עמדת קעקועים לבחירת הילדים, באדיבות מכבי שירותי בריאות.

מתי: יום רביעי ה-20.3.19 בין השעות 16:00-19:00.

איפה: מרכז הקניות אלון קריית השרון, רחוב טום לנטוס 26, קריית השרון, נתניה.

כמה: חינם.

אנה זק והלוני טונס מסתערים על נהריה:

מה: אנה זק תכבוש את בנות ובני הנוער בנהריה והסביבה ביום רביעי ה-20.3.19 בשעה 18:00, עם מופע שירים וריקודים אנרגטי במיוחד. למחרת, ביום חמישי ה-21.3.19 בין השעות 10:30 ועד 16:00 יתקיים הפנינג עם החברים מלוני טונס, במהלכו יופעלו במקום עמדת איפור, עמדת יצירת מסכות לוני טונס, מתחם ג'אגלינג ודמויות שטח של לוני טונס יצטלמו לסלפי למזכרת עם כל דורש, תחרות תחפושות נושאת פרסים, והפעלה בשילוב הדמויות האהובות.

מתי: בימים רביעי וחמישי ה-20-21.3.19.

איפה: קניון נהריה, רחוב האירית 2, נהריה.

כמה: חינם.


בידיעה הבאה אספנו את כל מה ששווה ברשת – תווי שי בתמורה למילוי סקרים, ערכות התנסות מתנה, מוצרים שווים בשקל בלבד ועוד. היכנסי לידיעה הבאה, שתפי חברים ושמרי אותה במועדפים:

אחת שיודעת: היכן תמצאי חינמים ברשת?


רוצה לקבל עדכונים על חינמים חדשים?

1.הירשמי לניוזלטר.

2. עקבי אחרינו באינסטגרם.

3. עקבי אחרינו בעמוד הממליצות בפייסבוק. 

איך עושים את זה?

סמני לייק לעמוד הממליצות ובחרי באופציה ״הציגי תחילה״, כפי שמוצג בתמונה הבאה:


Comments are closed.