צרכנות: מוצרים חדשים לחודש נובמבר

משחק חדש של חברת המשחקים הישראלית ״גאוני״ מגיע לחנויות: Fishing day – (יום דיג) – משחק חברתי מהיר ומבדר, המפתח מיומנויות של מוטוריקה עדינה, ריכוז והבחנה. במהלך המשחק על המשתתפים לשבת על שפת האגם המאוייר שבמשחק ולדוג דגים, צפרדעים ומגפיים. הדייג מתבצע בעזרת חכות עם טבעות, כאשר יש לתפוס את הפריטים באמצעות הטבעת. 

שימו לב! יש לדוג רק מה שנדרש בקלפי האתגר, לפני שתופסים את הברווז הצהוב! הראשון שיצליח להשלים 5 קלפי אתגר– הוא המנצח. מי יוכתר כאלוף הדיג באגם?

קלפי האתגר מציגים 3 סוגי משימות: יש לדוג רק את הפריטים עם הצבע או הצורה המופיעים על גבי קלף האתגר ; אסור לדוג את הפריטים עם הצבע או הצורה המופיעים בקלף האתגר ;  יש לדוג את הפריטים עם הצבע וגם עם הצורה המופיעים בקלף. 

המשחק מכיל: קופסת משחק – אגם מאויר, 4 חכות, 4 דגים, 4 מגפיים, 4 צפרדעים, 1 ברווז ו- 32 קלפי אתגר. 

המשחק מתאים ל- 2 – 4 משתתפים. מתאים לגילאי 5 ומעלה. 

מחיר: 99 – 110 ש"ח.

להשיג בצומת ספרים, סטימצקי, סקאל דיוטי פרי וברשתות ובחנויות הצעצועים. 

למידע נוסף באתר http://www.geoni.co.il/

גאוני – משחק יום הדייג – פישינג דיי. צילום – אופיר וייס

ספר ילדים חדש: משחק הדמיון / מאת שחף ארז

לפסיכולוג שחף ארז יש פתרון שמאפשר לכל ילד לצאת לאיזו הרפתקאה שיבחר, מבלי לצאת מהבית – קוראים לזה משחקי דמיון.

עם קצת דמיון נשיג המון

משחקים אלו מגלים לילד עולם עשיר, מגוון ואין סופי: יום אחד הוא יכול להיות פיראט, ביום האחר נסיך בממלכה רחוקה ובעוד יום הוא יבחר להיות דווקא רקדן בלט. המשחקים מפתחים גמישות ויצירתיות, מתרגלים את היחסים הבין אישיים בינם לבין ההורה, או שאר משתתפי המשחק ומאפשרים לילד לבטא את הקשיים, המצוקות והמשאלות שקשה לו לבטא בשיחות מעמיקות ובחינה עצמית. ארז מספר שהדר בנו משתמש במשחקי הדמיון כדי להמחיז קשיים שונים עמם הוא מתמודד במהלך היומיום. "למשל כדי להגיש שליטה ובטחון הוא מגלם גיבור-על עם כוחות מיוחדים, או משחק משחק דמיון שבו הוא מתמודד עם ילדים שלא רוצים להיות חברים שלו ודרך המשחק בוחן אפשרויות שונות לפתרון הקונפליקט".

בעקבות זאת הפסיכולוג שחף ארז שבין היתר מנחה קבוצות טיפוליות רגשיות-חברתיות לילדים בגיל יסודי, החליט לכתוב את ספר הילדים "משחק הדמיון" (הוצאת 'אופיר ביכורים') שממחיש את חוויות המשחק שנמצאות בהישג ידינו.

להשיג בחנויות הספרים הנבחרות.

חדש מפריגת:'פריגת צלול' בטעם מנגו ובטעם לימונענע

פריגת משיקה סדרת משקאות צלולים בטעמי פרי חדשים, המכילים רק 19 קלוריות ל-100 מ"ל משקה

הטעמים החדשים, מנגו ולימונענע, מצטרפים לסדרת 'צלול' של פריגת הכוללת מגוון טעמים: אננס, אפרסק, ענבים ותפוחים אשר זכו לביקורות טובות מאוד במבחני הטעם וגם בקרב הצרכן הישראלי. הטעמים החדשים, מנגו ולימונענע מכילים רק ב-19 קלוריות ל-100 מ"ל משקה. 

פריגת צלול בטעם מנגו יושק כמוצר קבוע באריזת 1.5 ליטר

פריגת צלול בטעם לימונענע יושק כמהדורה מוגבלת באריזת 0.5 ליטר

פריגת מציעה מגוון רב של משקאות מבוססי פרי בהם משקאות קלים, מיצי פירות סחוטים וקפואים ועוד. המשקאות מיוצרים ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל מלאכותיים.

קרדיט צילום :OPEN

Comments are closed.