קולקציית אביב-קיץ 2019 של רשת WESHOES

הפרזנטציה העונתית של רשת WESHOES היא אחד האירועים המהנים ביותר בשנה. מדובר בזריקת פרוזק עם השפעה מיידית – ברגע שנכנסים לכאן, העולם כבר נראה טוב יותר. אולם התצוגה של רשת WESHOES הוא סוג של ארץ פלאות לחובבי הנעליים והתיקים, ואני הייתי אתמול אליסה. את הולכת לאיטך באולם המעוצב, נושמת ריחות של נעליים חדשות, ומגלה פינות ישיבה מעוצבות, עשרות תיקי desigual צבעוניים מגרים את הדמיון, מדפים על גבי מדפים עמוסים בעשרות זוגות נעלי עקב, מגפונים וסניקרס מושלמים, וגם מתחם של נעלי ילדים מתוקים. קסם.

רשת WESHOES הציגה אתמול את הקולקצייה האביבית שלה, ואלה עיקר החדשות:

העונה WESHOES מרחיבה את פעילותה ותכניס לסניפי הרשת ולאתר הסחר מותגי מזוודות, תיקים וארנקים, שיצטרפו למותג דיסיגואל, ששולט בסניפים כבר מספר שנים. בין המותגים החדשים: SWISS, GOVANI, AMERICAN TRAVLER ועוד.

סדרת כפכפי Moses התחדשה בדגמים צבעוניים, ביניהם דגם האירוויזיון הרשמי, המוצג בתמונה הבאה. מדובר בעיצוב מיוחד לכבוד האירוויזיון, המסמל את החופש של כל אדם ללכת בדרך הייחודית לו. זהו הפריט שכיכב וצולם הכי הרבה בהשקה של קולקציית הקיץ המדוברת.  
בקרוסלה תמצאו תמונות נוספות מהאירוע וגם סרטון שמסכם את הכל.

החדשנות הצבעונית נכנסת גם לנעלי Crocs שהחל מהעונה הקרובה מגיעים לא רק בגוונים אחידים אלא גם בדוגמאות של פרחים,פרפרים וכו.

Doughnut. יש משהו מכשף בתיקים הלכאורה סטנדרטיים האלה. המותג ההונג קונגי הטרנדי שנחת בשנה שעברה בישראל, מציג קולקציית תיקים איכותית במגוון צבעים, והעונה המבחר גדל. אנחנו באופן כללי תמיד בעד החרדל.

עוד הוצגו לפנינו דגמים חדשים של נעלי עקב ונעלי סירה בגבהים שונים במראה אלגנטי, סניקרס במגוון צבעים ליומיום, סנדלים עדינים, וגם דגמי בלנדסטון הנצחיים בצבעים חדשים, לגברים, נשים וילדים.

צילום: שי יחזקאל

טווחי מחירים: 79.90-649.90 ₪

רשת החנויות Weshoes  מונה כיום מעל 65 סניפים מצפון ועד דרום.
בנוסף, הרשת אוחזת בחנות אונליין www.weshoes.co.il



Comments are closed.