קולקציית סתיו–חורף 2019 של רשת WESHOES

אולם התצוגה של רשת WESHOES הוא סוג של ארץ פלאות קטנה, ואני הייתי אתמול אליסה. תארו לכם פינות ישיבה מעוצבות, מוקפות בעשרות תיקי desigual צבעוניים, מדפים על גבי מדפים עמוסים בעשרות זוגות נעלי עקב, מגפונים וסניקרס מושלמים, ומתחם של נעלי ילדים מתוקים. קסם.

רשת WESHOES הציגה אתמול את הקולקצייה החורפית העדכנית שלה, ואלה עיקר החדשות:

Blundstone – בנוסף למגפיים הקלאסיות לגברים, נשים וילדים, העונה מצטרף למותג עיצוב חדש ומיוחד לנשים – מגפי Blundstone עם עקב.

צילום: שי יחזקאל

Doughnut. הביטי בתמונה – נכון שבא לך כזה? יש משהו מכשף בתיקים הלכאורה סטנדרטיים האלה. המותג ההונג קונגי הטרנדי שנוחת העונה בישראל, מציג קולקציית תיקים איכותית במגוון צבעים, ולדעתנו המתוק הזה לוקח בגדול.

Keds – מותג הסניקרס מציג העונה קולקציית ילדים מושקעת ובעלת מגוון רחב של טרנדים שילדים אוהבים. בין הפריטים ניתן לראות מגפונים ונעליים מטאליות בשילוב פאייטים וכוכבים.

A post shared by Good Mother (@goodmother_il) on

Tsukihoshi – המותג עם השם המסובך להגייה הגיע אלינו מיפן, ומדובר בנעלי ספורט לילדים שחייבים להכיר: נוחות, רכות, קלות, צבעוניות ולא יקרות. מדברים מנסיון.

Crocs – המותג הנצחי מגיע גם בגרסה החורפית שלו – מגפי ילדים קלילים ואטומים לגשם, במגוון צבעים ועיצובים.

A post shared by Good Mother (@goodmother_il) on

Verbenas – נעלי נשים נוחות, צבעוניות וידיותיות לסביבה.

A post shared by Good Mother (@goodmother_il) on

בנוסף, מחכה לכן בחנויות הרשת, קולקצייה מהממת נוספת של תיקי  desigual בשלל גדלים ועיצובים. טיפ שלנו, כמכורות למותג – בחנות האאוטלט של WESHOES בהרצליה תמצאי את המבחר הגדול ביותר של התיקים האלה, וגם את המבצעים השווים ביותר.

 

A post shared by Good Mother (@goodmother_il) on

מותגים נוספים ברשת :Darkwood  ,Inuovo, Rocket dog ,Natural world ועוד. מותגי פרייבט לייבל – CANDY, MAGMA  ו- SEVENTY NINE.

רוצה לראות תמונות נוספות מהשקת הקולקציה? היכנסי לאינסטגרם שלנו.

A post shared by Good Mother (@goodmother_il) on

קהל הלקוחות של הרשת: נעליים לכל המשפחה, החל מהצעד הראשון.

טווחי מחירים: 90-650 ₪

ניתן להשיג ברשת חנויות WESHOES ואתר האונליין www.weshoes.co.il

Comments are closed.