תערוכת איורי אופנה של "קוקטית" בקניון רמת אביב

*תמונה ראשית – תמונת אילוסטרציה

 

קניון רמת אביב פותח את שנת 2017 בתערוכה ייחודית של איורי אופנה מצילומי אינסטגרם מלאי סטייל בשילוב אייקוני אופנה וידוענים, שאוירו על ידי מאיירת האופנה שירה ברזילי.

 

מקבץ אושיות אופנה, אשר מעלים מידי יום תמונות מלאות בסטייל לחשבון האינסטגרם הפרטי שלהם, אוירו על ידי מאיירת האופנה שירה ברזילי  ומוכיחים שהסטייל הישראלי  הוא אחד המעניינים ביותר בשטח .

 

מאיירת האופנה שירה ברזילי, הידועה כ"קוקטית" , מאיירת דמויות הנודעות בסטייל אישי ובמראה "סטריט אורבאני" ושואבת השראה מרחובות תל אביב, מהווים מסלול תצוגה אחד גדול שמספק מידי יום את תצוגת האופנה הכי טובה שיכולה להיות.  במסגרת התערוכה, יתורגמו צילומי אינסטגרם אישי של אושיות אופנה תל אביביות הנחשבות כאייקוני אופנה, לאיורי אופנה מרהיבים.

אפרת-גוש.-איור-שירה-ברזילי

בין משתתפי התערוכה: אפרת גוש, יאנה יוסף, טיטי איינהו,  נלי תגר, יוליה פלוטקין, מיכל שפירא, אלכסה דול, אביחי די, אדריאנו חאובל, גפן ברקאי, עידן רול, אדל, דניאל גל, לוסי דובינצ'יק, שי מיקה,  דנה זרמון, שרי גבעתי, ירדן הראל, שביט ויזל, לירן כוהנר, אנה אהרונוב, אניה בוקשטיין.

קניון רמת אביב- תערוכת איורי אופנה. יאנה יוסף… איור שירה ברזילי

המאיירת שירה ברזילי על התערוכה: "הרעיון לתערוכה הגיע בעקבות פרויקט שאני עובדת עליו כבר כמה חודשים והוא להפוך אנשים בפיד של האינסטגרם שלי לאיורי אופנה.

כמאיירת אופנה, אני כל הזמן מחפשת השראות ודברים לאייר והרי האינסטה תמיד רווי עניין ואנשים משקיעים מאוד בתכנים שהם מעלים לשם. וזה רק הולך ומתחזק עם הזמן. ולכן, הבנתי שכמו רוב הדברים בחיים –  הדבר אותו חיפשתי במעוזות רחוקים ישב לי מתחת לאף. תחילה איירתי את חבריי, ולאט לאט זה התרחב לאנשים בעלי מראה שיהיה מעניין לתרגם לאיור. המעבר מצילום לאיור הוא מאתגר. כיון שהטכניקה שלי היא ממוחשבת ואני נשענת על הבסיס של הצילום –  אני חייבת ליצור עניין שיצדיק את האיור וזו זווית הראייה שלי על אותו אובייקט אותו אני מאיירת. התהליך מורכב מהחלטות על גבי החלטות – אך גם מאינטואיציות ותחושת זרימה עד כדי כך שלעיתים היד שלי יודעת לבד מה היא עושה. האהבה לאייר אנשים הקרובים אליי חוזרת אחורה לכיתה ו' – כשבהפסקות בין שיעורים חברותיי היו יושבות בפוזה בעודי משרבטת אותן על קלסר שיעור תנך עם עפרון ומחק. למשך כל זמן ההפסקה. מאז ועד היום כאשר אני הולכת ברחוב ורואה אדם עם לוק מעניין אני מדמיינת אותו מאויר. אפשר לומר שאני קצת חיה בסרט מצויר."

טיטי – איור שירה ברזילי

שירה ברזילי –  בת 34, תל אביבית –  מאיירת אופנה, בעלת המותג "קוקטית", בלוגרית,

ועורכת גרפית למגזין "גו סטייל". ברזומה שלה שיתופי פעולה עם רוברטו קוואלי וH&M  ושלל לקוחות מהארץ והעולם. בנוסף, ברזילי היא בעלת המותג קוקטית – הקרוי על שמה של הדמות המאוירת שיצרה והפכה אהובה בקרב תעשיית האופנה וחברה למותגים ומגזינים בארץ ובעולם. למותג קוקטית ליין קעקועים זמניים בעיצובה של ברזילי – שהיו הראשונים שהגיעו לארץ ויצרו באז רציני בקרב חובבי פאשניסטות וסלבריטאים ויצרו חשיפה גדולה ברחבי הארץ.  

אלכסה דול – איור שירה ברזילי

התערוכה תתקיים בין התאריכים 23/1-17/2 ותוצג ברחבה המרכזית בקומת הכניסה.

הכניסה חופשית!

מפיקה ואוצרת התערוכה: גילי סיוון-כהן

קרדיט תמונה ראשית – תערוכת איורי אופנה. אפרת גוש… איור שירה ברזילי

Comments are closed.