אקנה בקיץ: סיבות ופתרונות

פצעי בגרות או פצעונים הורמונלים הידועים כמחלת העור  "אקנה" תוקפים את פניהם של חלק מהמתבגרים בזמן ההתפתחות המינית, מידי פעם נשארים אחרי גיל הנעורים וסוג נוסף של המחלה מתעורר גם בשנות החמישים ומעלה. לעיתים, הם גורמים למראה פנים מחוטט ופצוע, דבר המגביר בעיות ביטחון ודימוי עצמי אצל אותו אדם. בעיה נוספת הינה ההצטלקות הקבועה העלולה להישאר בעיקר במקרים של פצעי בגרות מודלקים מוזנחים.  אקנה היא מחלת עור הניתנת לטיפול ואפילו למניעה אם מטפלים בה בזמן אך יותר מכל , ניתן לחיות איתה בשלום למרות ההשלכות שלה על המראה החיצוני. 

דניאל פייבראל מנהלת הדרכה בינלאומית של חברת הדרמו-קוסמטיקה, "קמדיס" מציגה שלוש סיבות העלולות לעודד אקנה:

  1. תזונה : מאכלים חריפים לדוגמא, מכילים חומצות ועלולים לשנות את רמת ה-pH של העור ולעורר התפרצות אקנה. בנוסף, ישנם מאכלים כגון לחם, מוצרי חלב ( שוקולד!) המעודדים את הופעת הפצעונים, לכן חשוב לשים דגש לאוכל הנכנס לגוף ולבדוק כיצד העור מגיב למאכלים מסוימים.
  2. זיעה (בעיקר בנות): זיעה שנשארת ומתקררת על הגוף אכן יוצרת בעיה וסוגרת את הנקבוביות באופן שלא מאפשר להן להתאוורר , מעבר לכך חשוב לרחוץ במים ונקות אזורים מזיעים בצורה חריגה, או בימות הקיץ החמים בפרט. גם כאשר מניחים איפור על הפנים לדוגמא, יש לשים לב שהשילוב שלו עם הזיעה עלול להגביר את תדירות הפצעונים בפנים. 
  3. סטרס, דיכאון – מצב רגשי: סטרס ודיכאון משפיעים רבות על מצב הפנים והופעת פצעונים. חשוב לזכור שזהו מנגנון הורמונאלי המבוסס על עלייה בייצור הורמון הקורטיזול. 

לאחרונה, הציגה חברת קמדיס מחקר קליני שפורסם במגזין הבריאות JDD אשר בחן את הסבילות והיעילות של טיפול חדש באקנה על יד מריחת ג'ל מקומי בעל רכיבים בוטניים בעלי תכונות אנטי דלקתיות. המחקר נערך כ10 ימים, בו השתתפו 15 נשים ו10 גברים מגילאי 12-43 הסובלים מאקנה. התוצאות משמעותיות !  פנים נקיות יותר הנראות לעין בתוך 12 שעות, יעיל לנגעים דלקתיים ולא דלקתיים כאחד, לא התגלו תופעות לוואי כלשהן וכמובן קיצור משך הריפוי ביסוד הפצע. 

בהמשך למחר שביצעה, חברת קמדיס מציגה את ערכת – AC-CLEAR, המעניקה

טיפול מוכח קלינית לעור פנים נקי יותר תוך 12 שעות בלבד.

תרחיץ פנים טיפולי, טיפול נקודתי בפצעונים, קרם פנים טיפולי וקיט רב תכליתי המאגד את שלושת המוצרים יחד ליצירת שגרת טיפוח לטיפול בפצעונים ובתסמינים נוספים של עור שמן.  

המוצרים פועלים באמצעות תרכובת צמחים טהורה, מרוכזת ובלעדית לקמדיס, אשר יעילותה הוכחה מדעית והיא אף עוגנה בפטנט בזכות אפקט הסינרגיה שהיא מייצרת, המיטיב עם בריאות העור. 

איך זה עובד?

שלב 1: ניקוי Face Cleanser | תרחיץ פנים טיפולי לניקוי עמוק ויסודי של עור שמן. 100 מ"ל. פורמולה במרקם ג'ל מרענן, המנקה את העור ומאזנת אותו, מרגיעה גירויים ואדמומיות ואף מסייעת במניעת הישנות פצעונים. מחיר:36 ₪ 

שלב 2: טיפול ממוקד Spot Treatment | טיפול נקודתי בפצעונים לעור שמן. 22 מ"ל. 

ג'ל רב עוצמה לטיפול ממוקד ויעיל. מומלץ למרוח על עור פנים נקי מעט מהתכשיר ישירות על כל פצעון פעם עד שלוש פעמים ביום.  מחיר:44 ₪ 

שלב 3: לחות מאזנת   | Face Creamקרם פנים טיפולי לעור שמן עם נטייה לפצעונים ואדמומיות. 50 מ"ל. קרם לחות במרקם עדין וקליל, אשר מרגיע את העור ותורם להשגת  תחושת רעננות וניקיון באזור. מחיר: 47.20 ₪ 

מחיר ערכת אקנה לטיפול מלא : 114 ₪ 

                           ניתן לרכוש באתר של קמדיס, וגם להשתתף בהגרלה שלנו – ואולי לזכות בערכה מתנה:

Comments are closed.