חדשות ״בפינצטה״ לחודש ינואר

מה חדש בתחום הקוסמטיקה? מייקאפים טובים במחיר מציאה, סדרת תכשירי ניקוי לפנים של ד״ר פישר, בושם של פרוזן ועוד.

דר פישר: סדרת תכשירי ניקוי לעור הפנים

חברת ד״ר פישר מציעה תכשירי ניקוי לעור הפנים של סדרת ״ג׳נסיס״. בין המוצרים תוכלו למצוא:

מסיכת פילינג לניקוי עמוק, מי פנים לרענון מיידי, מסיר איפור לעיניים, שפתיים ועור הפנים, תרחיץ מקציף לפנים.

המייקאפים של ביוטי קייר

רשת ביוטיקייר מרחיבה את קטגוריית איפור הפנים ומשיקה שני מייקאפים חדשים:

מייק אפ DOUBLE COVER בעל המרקם האטום, ומייק אפ סרום הקליל והנוזלי.

הפורמולה החדשה מכילה חומצה היאלורונית ובעל מרקם קליל המגיעה לכיסוי כפול.   

ה- DOUBLE COVER הוא בעל דרגת כיסוי גבוהה במיוחד, מסתיר כל פגם ואי אחידות בעור – אפילו קעקועים! רמת הכיסוי של המייק אפ החדש מתאימה לכל סוג איפור ולכל סוגי העור.

חמישה גווני מייק אפ נוזלי בסדרה, כולם פותחו בהתאמה לגווני העור האידיאליים של האוכלוסייה בישראל. הגוונים מאופיינים בעיקר בתתי גווני צהוב/ כתום וכך הסדרה אידיאלית לנשים שזופות, כהות עור, בעלות עור הנוטה לצהבהב. 

מלבד הגוון הפיגמנטי, מכילה הפורמולה המקצועית גם חומצה היאלורונית המטפחת את העור ומעשירה אותו בלחות כך שמראה העור לאחר השימוש בו הופך חיוני וצעיר יותר. גימור המייק אפ הוא כמעט מאט עם נגיעה של זוהר ולחות, המתאים לאיפור יום יומי וגם לערב, מתאים לעור שמן ויבש כאחד ואף נועד לכסות את כל סוגי אי אחידויות עור עד קעקועים. המייק אפ החדש אינו מכיל פראבנים, רכיבים מן החי או שמן מינראלי.  מחיר: 14.90 ₪ .

 מייק אפ סרום מגיע בבקבוק עם טפטפת, בשל מרקמו הנוזלי והקל.

סדרת המייק אפ סרום משלבת מייק אפ וסרום במוצר אחד. המוצר מכיל חומצה היאלורונית, הוא נוזלי וקליל, מכסה את פגמי העור ומשאיר אותו לח ובעל גוון אחיד לאורך מספר שעות.

גם למוצר זה יש סקאלה של חמישה גוונים, המתאימים לגווני העור השונים.

מחיר : 14.90 ₪  

הניחוחות של 2 Frozen 

חמש שנים אחרי צאתו של הלהיט הענק בכיכובן של אנה ואלזה, חזר לאקרנים "לשבור את הקרח 2", סרט ההמשך ללהיט האנימציה של דיסני, שהפך בסוף 2013 לסרט המונפש המצליח ביותר אי פעם

לרגל השקת הסרט היצרנית הספרדית "אייר –ואל" (זכיינית רשמית לייצור בשמי דיסני) השיקה בקבוק בושם ובודי מיסט המותאמים לעורן הרגיש של הקטנטנות בבקבוקים ממותגים ויפהפיים עליהם מופיעות הדמויות של אנה ואלזה – הגיבורות הראשיות בסרט ההמשך של דיסני 2-Frozen.

הבושם או.דה. טואלט מתאפיין בניחוח ליצ'י מתקתק ונעים המכיל תמציות הדרים ולימון וניחן בריח ילדותי עדין ואילו הבודי מיסט נטול האלוכוהול מתאפיין בניחוח דומה אך עדין אפילו יותר.

בושם 30 מ"ל 45 ₪   

בודי מיסט 200 מ"ל 45 ₪ 

הבשמים ברישיון משרד הבריאות ומותאמים במיוחד לעורן הרגיש של הקטנטנות

להשיג:  ברשתות סופר-פארם, טויס אר אס, הפנינג והפיראט האדום

חלאבין משיקה: 2 קרמי ידיים מועשרים בשמן זית

מותג חלאבין מתחדש ב- 2 קרמי ידיים מועשרים בשמן זית לטיפוח כפות הידיים והציפורניים ולהגנה מפני נזקי מזג האוויר. 

הקרמים מצטרפים לסדרת מוצרי "מידנייט – mid-night" ומוצעים בניחוחות: "מידנייט וויט" ו-"מידנייט ווילד". 

שמן הזית ידוע בתכונותיו האנטי בקטריאליות ומוכר גם כנוגד חמצון ועל כן באפשרותו לסייע בשמירה על מרקם העור וגמישותו, ולהקל על דלקות עור שונות, על גירויים ואדמומיות. 

מכיל: 100 מ"ל 

מחיר:  18 שקל

להשיג: ברשתות הפארם, המשביר לצרכן ופרפומריות ברחבי הארץ.

קצת על חמאה שיאה

חמאת השיאה, המכונה לעיתים גם חמאת קַאריטֶה, היא רכיב טבעי המופק מהפירות דמויי האגוז של עץ הנקרא Vitellaria paradoxa, או בשמו העממי  Karite ("עץ החיים"). 

השיאה שכיחה מאד בתכשירי טיפוח ואיפור העשירים בלחות. היא מיועדת בעיקר להזנה מוגברת של העור אך אידיאלית גם לבעיות עור כלליות יותר כגון טיפול בכוויות, שיזוף יתר, ריפוי גלדים, והזנת מרפקים, כפות רגליים ושיער ואף במניעה ובטיפול בסימני מתיחה ובצלקות ובהרגעת כאבים וריפוי פטמות סדוקות שנוצרו כתוצאה מהנקה. בנוסף, מומלצת השיאה לטיפול בפריחות עור, סספחת (פסוריאזיס), סחככת (אקזמה), בדלקות עור ובעור סדוק.

מחקרים קליניים הוכיחו כי חמאת השיאה מזרזת זרימת דם ומנקזת רעלים. בנוסף, נועדת לה כאמור חשיבות רבה כמרכיב לחות רב עוצמה המגביר את יכולת העור לשמור על אלסטיות, רכות ולמנוע התנדפות של הלחות הטבעית מהעור. 

השיאה, נספגת בעור בקלות והיא בעלת יכולת לנטרל חלק מקרינת שמש ולחזק את פעילות מסנני הקרינה. 

כבעלת איכויות טיפוח מרשימות כל כך לא מפתיע כי תעשיית הקוסמטיקה אימצה אותה בחום ושילבה אותה במגוון תמרוקים ומוצרי קוסמטיקה: שפתונים, מסכות, תכשירי שיער, קרמי פנים וגוף.


רגע, אולי פספסת כאן משהו חשוב –

בואי לעמוד ההגרלות והחינמים שלנו – יש מתנות חינם: כל הדוגמיות וערכות ההתנסות שיש

אנחנו גם כאן, בעמוד הממליצות בפייסבוק.

Comments are closed.