חכמות בשמש: סקירת תחליבי הגנה

הקיץ כבר כאן והחלטנו שמעכשיו אנחנו לוקחים בשיא הרצינות את ההגנה מפני השמש ומורחים קרם בכל פעם שאנחנו יוצאים החוצה. אלה הקרמים שאנחנו משתמשים בהם:

מורז: ספרי הגנה שקוף לילדים 50 + SPF וקרם הגנה לפנים ולצוואר 50 SPF

מורז צמחי מרפא השיקה לקראת קיץ 2019 שני תחליבי הגנה חזקים, עם מקדם הגנה של 50 + SPF.

כשאר מוצרי מורז, כך גם סדרת מקדמי ההגנה, מועשרים במיצוי צמח הפוליגונום, ויטמינים ורכיבים פעילים ממקור צמחי, להגנה וטיפוח העור.

מורז ספרי הגנה שקוף לילדים 50 – SPF מסדרת SUN SAVER מתאים לשימוש של פעוטות וילדים מגיל 6 חודשים. הוא לא דביק, לא משאיר שכבה לבנה ובזכות העובדה שלא צריך לעסות ולהספיג אותו בעור, הוא נוח מאוד לשימוש לילדים קופצניים וחסרי סבלנות.

מחיר מומלץ לצרכן: 89.90 ₪ ל- 200 מ"ל

מורז קרם הגנה מהשמש לפנים ולצוואר 50 SPF –מבוסס על מיצוי של צמחי מרפא בשילוב פטנט ייחודי של מסנני קרינה עדינים במיוחד.

הקרם היפו אלרגני, מבוסס על מינרלים, תמציות צמחים ושמנים טבעיים העשירים באנטי-אוקסידנטים המסייעים להגנה על העור מפני רדיקלים חופשיים ומנזקים הגורמים להזדקנותו בטרם עת. 

הקרם עמיד במים, נספג במהירות ואינו דביק, אינו צורב ואינו מכיל פרבנים ובישום.

מנסיון אישי – נוח מאוד לשימוש מתחת לאיפור.

מחיר מומלץ לצרכן: 69.90 ₪ ל- 50  מ"ל

ניתן לרכוש את התכשירים בכל רשתות הפארם, בתי הטבע, קופות החולים ובתי המרקחת. למידע נוסף ושירות לקוחות 04-6597138 www.moraz.co.il

ומה דעתכן על אבקת הגנה מהשמש, ולא קרם או תרסיס?

חברת magiray מציעה אבקה מינרלית לפנים, שגם מעניקה כיסוי לפגמי העור וגם מספקת הגנה מהשמש. מקדם ההגנה של האבקה הוא spf20, על כן היא מתאימה כהגנה מלאה בשהות קצרה בשמש או כתוספת לשימוש בקרם הגנה של spf50, לשהות ארוכה.

המוצר מגיע עם מברשת מובנית ומחירו 210 ש״ח.

מה זה בכלל SPF ואיך בוחרים את המספר המתאים?

15, 30 או 50 – כולנו מכירים את המספרים שמתנוססים על אריזות התכשירים שאמורים להגן על עורנו מפני השמש. מדובר בראשי התיבות Sun Protection Factor, או במילים אחרות מקדם ההגנה מהשמש.

משמעות מקדם ההגנה היא משך הזמן שהתכשיר נשאר אפקטיבי. למשל, אם ללא הגנה העור היה מתחיל לפתח אדמומיות בתוך עשר דקות, תכשיר הגנה עם SPF 15 מכפיל את הזמן הזה פי 15, התוצאה,  150 דקות של הגנה מקרני השמש. הבחירה במקדם ההגנה המתאים היא לפי מידת הרגישות של העור הפרטי שלכם. ההמלצה הגורפת היא להשתמש במקדם הגנה 15 לכל הפחות – באופן יומיומי (ללא חשיפה מוגברת לשמש בחוף הים למשל או בבריכות השחיה).

Comments are closed.