מוצרי קוסמטיקה חדשים – יולי 2019

מה חדש בחודש יולי בתחום הקוסמטיקה? או! הרבה, מזל שהגעתן לכאן.

האם את מוכנה לשפתון בגוון מג׳נטה?

אמן האיפור בועז שטיין משיק שפתון חדש שאי אפשר להתעלם ממנו – שפתון מג׳נטה בגוון עז שנע בין גוון פוקסיה עוצמתי לבזוקה. השפתון החדש מגיע בטקסטורת מאט, ולהלן ההמלצה של בועז, איך להשתמש בו נכון:

"מראה השפתיים הפירותי מתאים לבהירות ולכהות עור כאחד", מציין בועז שטיין ומבאר: "בהירות עור ובעלות שיער בגוון בלונד בינוני יזכו במראה נוכח ומרשים בעוד ששחומות עור ובעלות גוון שיער חום עד כהה יזכו בזכות המג'נטה למראה מטופח ומוקפד. עם זאת זכרו, בבואכן להשתמש בשפתון בגוון מגנטה, מומלץ להפחית באיפור הפנים ולהשאיר את השפתיים כנקודת הצבע החזקה ביותר וזאת בכדי להימנע ממראה מוגזם, ליצני או סתם מתאמץ.

בנוסף חשוב לציין כי מריחת שפתון דומיננטי שכזה חייבת להיעשות באופן מדויק ונכון ולכן מומלץ למרוח את השפתון מעל שפתיים ששורטטו ונמשחו קודם לכן בעיפרון תוחם בגוון תואם, כדי לשמור על דיוק ועמידות לאורך זמן. בשימוש שפתון בגוון שכזה מומלץ כי העיניים תקבלנה התייחסות מנימלסטית ולכן במראה הנוכחי הקפדתי על תיחום העין בעפעף העליון בלבד (אייליינר שחור ומסקרה מעבה) כאשר הרקע כולו הוא רך ומוזהב ותכליתו למתן את העוצמתיות של שפתון המג'נטה".

שפתון 07 של בועז שטיין מסדרת וייב 89 שח
צילום ניסים פרץ

וקצת ידע כללי לסיכום…

חברת ״סימפסון, מאוול וניקלסון״ הלונדונית הייתה למעשה הראשונה לשווק את הצבע הקרוי מג'נטה. את השם לצבע האמור העניק לו הכימאי אדוארד צ׳יימברס ניקלסון ב–1859, על שם קרב מג'נטה, שהתנהל בצפון איטליה ב–4 ביוני של שנת 1858 בין כוחות אוסטריים וכוחות צרפתיים וסרדיניים כחלק ממלחמת אוסטריה־סרדיניה. 

מחיר 89 ₪ 

להשיג אצל קוסמטיקאיות, במרכזי יופי ובפרפומריות ברחבי הארץ..

CHIC משיק: 2 מסקרות חדשות

המותג שיק תמרוקים התחדש בשתי מסקרות חדשות:

Mega Star Volume מסקרה להענקת נפח. מעבה ומדגישה. המסקרה משלבת נוסחה ייחודית לעיבוי מקסימלי ומברשת סיליקון ייחודית אשר יוצרים ביחד שילוב סינרגי מעולה. התוצאה: ריסים מעובים ומודגשים במראה זוהר.

Fatal Attraction – מסקרה למראה דרמטי של  ריסים מלאכותיים. מעבה, מדגישה ומאריכה. הפורמולה מכילה  Tynex  – סיבים זעירים הנצמדים לריסים ומעניקים להם עיבוי ואורך מקסימלי.   

שתי המסקרות מתהדרות במברשת סילקיון במבנה ייחודי המאפשרת הפרדה של הריסים והיצמדות החומר לכל ריס בניפרד. כמו-כן המברשת גמישה וא-סימטרית ותכליתה להפוך את המריחה לקלה ופשוטה.

14 מ"ל 

מחיר:  49 ₪, ברשתות הפארם, השיווק והפרפומריות ברחבי הארץ.

מסקרה להענקת נפח של CHIC 50 שקל בפארמים ובפרפומריות צלם אלון גנון

לק בסיס – מבית ORLY

שיעור קצר באומנות מריחת הלק:

בונדר הוא לק בסיס שתכליתו לייצר שכבת בסיס אחידה על הציפורן שתסייע לקליטת פיגמנט הלק.

הציפורן היא אינה מצע חלק וחומר הקרטין ממנו היא עשויה הוא רכיב קרני, קשיח ומחוספס ולכן  נדרשת משיחה של שכבת בסיס שתיצמד למשטח הציפורן ותאפשר לפיגמנט הלק ממושכת.

ה–BONDER של "אורלי" מלבד היותו תכשיר המספק שכבה אחידה לקליטת פיגמנט מייצר גם שכבת חיץ בין הציפורן הטבעית לפיגמנט עצמו ובכך נמנעת התחמצנות של הפיגמנט על שטח הציפורן הטבעית מה שעלול בהמשך (בעיקר בשימוש לקים כהים) ליצור כתמים צהובים על הציפורניים הטבעיות. 

לאחרונה זכה ה-BONDER בבחירת קוראות המגזין האמריקאי "אין סטייל – "InStyle  בקטגוריית לק בסיס.

הוראות השימוש: יש למרוח שכבה אחת של לק-בסיס על ציפורן נקייה ולהמתין מספר שניות, ומעל לק הבסיס למרוח את גוון הלק הנבחר. 

מחיר :    55 ₪, במכוני טיפוח, מניקוריות ברחבי הארץ.

תפוח טכנולוגיות משיקה משחת הזנה 100% טבעית 

חברת תפוח טכנולוגיות משיקה טבעית לטיפול באזורים יבשים התורמת לריכוך והזנה אינטנסיבית של העור. 

המשחה מתאימה לטיפול בעור יבש וסדוק בכפות הרגליים והמרפקים ותכליתה להוביל לשיפור מרקם עור מחוספס וקשקשי.

'אקסטרא' הינה משחה 100% טבעית המועשרת בחמאת אגוז שיאה טהורה, בשמן קלנדולה הידוע ביכולות השיקומיות שלו לעור, באלוורה להרגעה וליחוח, בחוחובה לריכוך והגמשת העור ובקומפלקס של שמנים אתריים כגון רוזמרין, לבנדר, תפוז ולימון הידועים בתכונותיהם האנטיספטיות, אנטי בקטריליות ואנטי ויראליות.

משחת אקסטרא מומלצת לטיפול יומיומי בעור יבש, פגום וחסר חיות. המשחה מזינה לעומק, שומרת על הלחות ותורמת לעור חלק, גמיש ורענן.

מכיל: 30 מ"ל 

מחיר: 55 שקל

להשיג: אצל קוסמטיקאיות, פדיקוריסטיות ומכוני טיפוח ברחבי הארץ.

אקסטרא לטיפול ביובש של תפוח טכנולוגיות – 55 שח. להשיג אצל קוסמטיקאיות

לרכישת המוצרים בהנחה באתר האונליין של סופר פארם לחצי כאן.

Comments are closed.