נטליה אוריירו, הבובה הפראית, בהופעה בישראל!

נטליה אוריירו, הזמרת, השחקנית והכוכבת הארגנטינאית בסיבוב הופעות עולמי שייפתח בישראל!

20.3 היכל מנורה מבטחים, ת"א

במהלך 15 השנה שחלפו מאז ביקורה האחרון בישראל הספיקה נטליה אוריירו, כוכבת הסדרה ״בובה פראית״ ששודרה בישראל, להשתתף בעשרות סדרות יומיות, לככב בסרטי קולנוע ולהוציא שלושה דיסקים, שהובילו אותה לסיבובי הופעות ברחבי דרום אמריקה, מזרח אירופה ורוסיה.

בין להיטיה ניתן למצוא את – Cambio Dolor, Me muero de amor, Corazon Valiente

כעת חוזרת נטליה אוריירו לישראל להופעה חיה בליווי נגנים שתפתח סיבוב הופעות עולמי ומצפה לקראת המפגש עם מעריציה בישראל שמחכים לקראתה כבר זמן רב.

לרכישת כרטיסים: *9080 או באתר www.NataliaOreiro.co.il

רקע אודותיה:

נטליה מריסה אוריירו איגלסיאס פוגיו בוריה, בת 41, נולדה באורוגוואי. בילדותה הייתה ילדת טלוויזיה שהופיעה בפרסומות מגיל צעיר ועברה כנערה עם הוריה לארגנטינה. אחרי סיבוב בטלנובלות כגון 'דוגמניות 90-60-90' ו־'עשירים ומפורסמים', הגיע התפקיד שבזכותו כל בית בארגנטינה הכיר אותה: הסרט 'ארגנטינאי בניו־יורק' מ־1998 שם גילמה בת של ארגנטינאי בניו־יורק. הקומדיה הסנטימנטלית הפכה ללהיט היסטרי ברחבי העולם דובר הספרדית ובגיל 20 הבטיחה לה את התפקיד הראשי ב'בובה פראית': הנערה היתומה מילי אספוסיטו שהגיעה ל"אחוזת הבדידות" של משפחת די־קרלו כדי לשמש כמשרתת והתאהבה בבן הצעיר של המשפחה, הלא הוא איבו די־קרלו (פקונדו ארנה). עונה אחת עם 270 פרקים הפכה אותה לתופעה עולמית והכתירה אותה כמלכת הז'אנר. במקביל היא גם הפכה לכוכבת פופ ענקית שמכרה מעל 10 מיליון אלבומים וחרכה את הרדיו עם שיר הנושא  'קמביו דולור' שזכה לגרסה עברית "קח את הכל" בביצוע של שרית חדד.

ב־2014 נצפתה נטליה מדברת גרמנית שוטפת בסרט האיכות 'הרופא הגרמני' שעסק במרדף אחר פושע נאצי בארגנטינה, זכה לשבחים ברחבי העולם והיה נציג ארגנטינה לפרס האוסקר.

ב-2016 עלתה סדרה יומית חדשה בכיכובה "נקמתה של אריאנה", בה אוריירו מגלמת אישה שעברה אונס קבוצתי מחריד, החליפה את זהותה ויוצאת למסע נקמה.

בחייה האישיים היא נשואה 16 שנה לריקרדו מוז'ו, סולן להקת רוק בשם דיווידידוס שמבוגר ממנה ב־20 שנה ואבי בנה, מרלין בן החמש.

Comments are closed.