ספרים חדשים לחודש פברואר

הפתק/ מאת זואי פולביג

"הפתק" מאת זואי פולביג בהוצאת דני ספרים, מבוסס על סיפורה האמיתי של הסופרת – סיפור רומנטי בלתי נשכח על פתק אחד קטן שעשה את ההבדל. 

ביום אחד רגיל, מיה פלאוורס מבחינה בנוסע חדש ברכבת שלה ללונדון, ולפתע היום שלה כבר לא רגיל כל כך. מיה יודעת באותו רגע, וללא כל ספק, שזהו האחד בשבילה. אבל הבחור החתיך על הרכבת תמיד נמצא עם הראש בתוך ספר והוא לא מבחין כלל במיה היושבת באותו קרון. לבסוף, בעידודה של ידידה קרובה, מיה אוזרת אומץ ונותנת לזר פתק ובו היא מזמינה אותו לדרינק. אחרי הכל, מה הדבר הכי גרוע שיכול לקרות? וכך מתחיל סיפור של דלתות מסתובבות, של הזדמנויות מוחמצות ושל מציאת האושר במקומות הכי לא צפויים.

זואי פולביג היא כתבת אופנה ועורכת בתחום הדיגיטל. היא החלה את דרכה ב"קוסמופוליטן" וממשיכה לכתוב כפרילנסרית במגזינים ידועים וחשובים. ב-2008 היא פרסמה טור שבועי ב-Fabulous Magazine  על הטיול סביב העולם שערכה עם "איש הרכבת" – אדם שפגשה במהלך נסיעותיה היומיומיות לעבודה. מאז הם התחתנו והם חיים בהרטפורדשייר עם שני בניהם. הפתק הוא הרומן הראשון שלה. 

"הפתק" מאת זואי פולביג. מאנגלית: נועה בן פורת, הוצאת "דני ספרים", 400 עמודים. מחיר לצרכן 98 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il

תעתועי אהבה/ מאת שיה לירן-מלכין

"תעתועי אהבה" מאת שיה לירן-מלכין הוא רומן המכיל חמישה עשר סיפורים קצרים, המובאים מנקודת מבטן של נשים שונות בגילים שונים, כל אישה ועולמה הפנימי. האהבה היא רגש מורכב מאוד, שנוטה לפעמים להשתלט על נפשנו ולתעתע בנו. תעתועים אלה מלווים במסגרת הנרטיב בפחדים ובחרדות, בקנאה, בהתמודדות עם המוות ועם האובדן ובתחושת הבדידות. לצידם של יסודות מלנכוליים אלה ואחרים יש בנרטיב גם מפגש עם המתוק והעסיסי שבאהבה, עם התנסויות נועזות ועם חוויות מרתקות ממרחבי הרומנטיקה והארוטיקה.

"תעתועי אהבה" מאת לירן-מלכין. הוצאת הספרים "אוריון", 187 עמודים. מחיר לצרכן 65 ש"ח. להשיג בחנויות הספרים וכן בחנות ההוצאה בקניון ערי החוף, רחוב סחרוב 19, ראשון לציון ובחנות המקוונת של ההוצאה www.orion-books.co.il


סדרת ספרים חדשה לריפוי עצמי: 

"ברא-בראש-בראשית" מאת שירלי מנוחין אלמוג

'בראשית': מדריך ליצירת מציאות בשיטת H.T.T

'בראשית': מדריך להתפתחות רוחנית בשיטת H.T.T

סדרת ספרי "בראשית"- מדריך בשיטת H.T.T " שכתבה שירלי מנוחין אלמוג שיצאה לאור בהוצאת איפאבליש היא סדרת ספרי הדרכה מפורטת לריפוי עצמי, העצמה וצמיחה רוחנית שנשענת על סודות מהתורה. הספרים מציגים את טכניקת הריפוי H.T.T לריפוי חיי האדם ויצירת שגשוג ורווחה, שפותחה על ידי שירלי. עד כה ראו אור שני ספרים בסדרה שמפרטים את הטכניקה ובקרוב יתפרסם הספר השלישי "בראשית- מחומש הבריאות מדריך לריפוי עצמי בשיטת H.T.T". 

"בראשית, מדריך ליצירת מציאות בשיטת H.T.T -Hologram Therapy Theory  ": הוצאת הספרים "איפאבליש", 219 עמודים. מחיר לצרכן 89 ש"ח. 

"בראשית, מדריך להתפתחות רוחנית בשיטת H.T.T -Hologram Therapy Theory  ": הוצאת הספרים "איפאבליש", 243 עמודים. מחיר לצרכן 89 ש"ח. 

את הספרים הדיגיטליים ניתן להשיג בחנויות הספרים המקוונות. עותקים מודפסים אצל המחברת ישירות במייל: shirleyalmoglaw1@gmail.com


Comments are closed.