קיארה פראני – המוזה החדשה של לנקום

אושיית האופנה קיארה פראני היא אחת המומחיות לרשתות חברתיות ולמדיה תקשורתית המובילות בעולם.

ב-2009, בעודה מתגוררת במילאנו, היא השיקה בלוג לייף-סטייל – The Blonde Salad. בלוג שהפך במהרה לכתובת אליה פנו הפאשיוניסטיות לקבלת מידע עדכני ומקצועי, בזכות הסגנון שלה ויכולת ההבחנה בכל הקשור לאופנה. האינטואיציה של קיארה בנוגע למדיה החברתית הובילה אותה להפוך את חייה האישיים לבלוג בנושאי סטייל, כשהיא משלבת את המרכיבים של המראות העדכניים ללא המאמץ שלה. 9 שנים מאוחר יותר, למעלה מ-11 מיליון מעריצים ברחבי העולם עוקבים אחר המסע ההרפתקני של אושיית האופנה והמשפיענית הבינלאומית הגדולה ביותר באירופה.

בהיותה סטודנטית למשפטים מקרמונה, התחביב שלה הפך לקריירה. היא מוזמנת תמיד לשבת בשורה הראשונה בתצוגות האופנה, ומייצגת את דור הנשים עבורן כל דבר אפשרי, נשים שעבורן המדיה החברתית של היום היא בד קנבס חלק עליו הן מביעות את מי שהן, את מה שהן רוצות.

ב-2013, קיארה פראני הקימה את TBS Crew, כשהיא מרחיבה את החזון והופכת את הבלוג לכלי תקשורת עם למעלה מ-600,000 ביקורים מידי חודש ופלטפורמה לקניות באינטרנט. החנות המקוונת של קיארה פראני, בה ניתן לרכוש את הקולקציה שלה, נוסדה זמן קצר אחר כך.

כיום, המותג שלה נמכר ע"י למעלה מ-300 קמעונאים מפריז ועד ניו יורק, ובספטמבר 2017, היא חגגה פתיחה של 3 חנויות דגל במילאנו, שנחאי וצ'נגדו. באירוע הפתיחה הגדול במילאנו, יותר מ-4,000 מעריצים הגיעו כדי לפגוש את קיארה באופן אישי.

הצוות שלה כולל חלק מבני משפחתה, כמו אחותה הצעירה, ולנטינה פראני, בעלת 1.6 מיליון עוקבים משלה.

אשת עסקים ממולחת, מנהיגה כריזמטית, היה זה אך טבעי שקיארה פראני הפכה למנכ"לית של החברה שלה בשנת 2017 והוכתרה, באותה שנה, למשפיענית החזקה ביותר בתחום האופנה, על ידי מגזין פורבס האמריקאי.

הניסיון שלה במדיה החברתית, יחד עם הכשרון שלה לתקשורת ולתדמית ציבורית, משכו את תשומת ליבם של אנשי האקדמיה, כשאוניברסיטת הרווארד משתמשת פעמיים בהישגיה המרשימים ללימוד חקר מקרה. ההצלחה הפכה אותה לסמל ודוגמא, למודל לחיקוי.

כנות, כוח רצון עז, אושר, מודרניות – אלו הן המילים המשקפות את החזון והמסע של קיארה ואת הפילוסופיה המסמלת את לנקום ברחבי העולם במשך יותר מ-80 שנה. היה זה אך טבעי לבקש מהדמות המשפיעה ומעוררת ההשראה לשתף פעולה עם לנקום ולהפוך למוזה של המותג.

עם סגנון וגישה אירופאיים, מוצא איטלקי ולב איטלקי, עם מגורים בלוס אנג'לס מבחירה, קיארה פראני, המצפה לילד הראשון שלה, היא שפע של דברים. היא ולנקום יבטאו את העושר המגוון באמצעות המדיה החברתית, כמובן, אבל גם בפרויקטים רבים לאורך השנה.

"אני כל כך מתרגשת משיתוף הפעולה הייחודי עם לנקום. אני מעריצה של המותג עוד מהיותי נערה צעירה בקרמונה. הבושם טרזור היה הריח של שנות העשרה שלי. אני מכבדת ומשתפת את הערכים ואת ההיסטוריה של המותג. אידיאל היופי שלו הוא הזמנה לאושר ולהגשמה עצמית וזה גם המנטרה שלי. אני גאה שבעקבות המיזמים וההשפעה שלי, לנקום הפקידה בידיי את תפקיד המוזה." קיארה פראני מסבירה.

פרנסואז לימאן, מנכ"לית לנקום העולמית מוסיפה "שיתוף הפעולה עם קיארה פראני מסמל את הרצון שלנו לעורר השראה בנשים צעירות עם מודלים לחיקוי הקרובים לליבן ולעולמן. ההילה הבינלאומית של קיארה, הופכת אותה למודל של חיקוי המייצגת את הערכים של חוזק ומודרניות שכה יקרים ללנקום. אנו גאים לשתף פעולה עם קיארה, אישה מעוררת השראה, קורנת, משפיעה, המגלמת שילוב עדין של שיק וחוכמה, כדי לאשר מחדש שאושר הוא הביטוי הטוב ביותר ליופי."

 

לנקום, מצוינות צרפתית

נוסדה ב-1935 ע"י ארמנד פטיז'אן, שהיה איש חזון ופורץ דרך, במטרה להפיץ את הרוח הצרפתית ואת הטעם הצרפתי ברחבי העולם, לנקום עד מהרה גילמה את שני עמודי התווך של מותג יופי מודרני: שילוב מושלם בין בשמים, טיפוח יופי, ואיפור עם הצורך לפנות לקהל לקוחות בינלאומי. כיום, המותג פועל ב-130 מדינות עם 20,000 יועצי ויועצות יופי במספר דומה של נקודות מכירה ומעביר את המסר של מצוינות צרפתית, בשילוב עם שירות מיומן ומקצועי ומוצרים איקוניים (לה וי אה בל, ל'אבסולו רוז', אדוונסד ג'ניפיק, ויזיונר, רוז' אין לאב, טאן מירקל, טרזור וכד').

לנקום מצהירה שהאושר הוא היופי המושך והמפתה ביותר. הוא תחושה שבאה עמוק מבפנים ומעוררת את כל החושים. המטרה של המותג להציע לכל אישה את האפשרות להעצים את יופייה ואת הנשיות שלה, ולא משנה מהו גילה או צבע עורה, בהציעו את המדע הטוב ביותר ואת החידושים המתקדמים ביותר המטביעים את חותמם על דפי הזמן. כמותג הקוסמטיקה הצרפתי היוקרתי, המיוצג ע"י שגרירות מעוררות השראה ומלאות השראה (ג'וליה רוברטס, קייט וינסלט, פנלופה קרוז, לופיטה ניונגו, לילי קולינס וטיילור היל), לנקום היא תמונת מראה של אישה: זוהרת ומושכת. יום אחר יום, השאיפה של המותג היא שכל אישה שמגיעה ללנקום כדי להיות יפה יותר, תצא מאושרת יותר.

קרדיט צילום: לנקום יחסי ציבור

Comments are closed.